• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Honger...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb echt de perfecte blouse gezien, maar ik mag geen impulsinkopen gaan doen en nu baal ik dus mweh.


    26 - 02 - '16

    ^
    Ik heb letterlijk net een impulsaankoop gedaan en het voelt heel goed, ik raad het je aan :Y)

    ^ Al mijn geld gaat de laatste tijd op aan impulsaankopen. rip wallet.


    26 - 02 - '16

    Ik ben veel te moe om nog weg te gaan vanavond...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bailar schreef:
    ^ Al mijn geld gaat de laatste tijd op aan impulsaankopen. rip wallet.



    Same here, maar ik krijg morgen weer loon dus ik vind dat ik wel even mocht ^^

    Frey_ schreef:
    (...)

    Same here, maar ik krijg morgen weer loon dus ik vind dat ik wel even mocht ^^


    Ik krijg mijn 'loon' (lees uitkering) pas rond de 25e van oktober weer


    26 - 02 - '16

    Ik voel een rare competitiviteit met deze docente die lijkt te denken dat ik mijn best niet doe voor haar vak. Het is zeven uur op vrijdag en mijn leeswerk voor maandag en woensdag is al af, en ik heb extra kennis uit het boek gebruikt om buiten het standaard huiswerk om een programma te schrijven dat automatisch Q-tab codes in teksten zet, dus HA, SUCK IT. IK BEN WEL DEGELIJK EEN SUFFE NERD. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bailar schreef:
    ^ Al mijn geld gaat de laatste tijd op aan impulsaankopen. rip wallet.


    Ah, wat een sneue GIF! :c


    She wanted a storm to match her rage.

    Fuck you. Ik doe de hele dag moeite voor je en uiteindelijk betekent het gewoon niks weet je, gewoon niks.


    26 - 02 - '16

    Het fijne aan een muzikant als vriend hebben is dat je gratis drank en eten kunt fixen


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik voel me echt een last voor hem. Is het normaal dat jongens niet veel berichten sturen?

    // Dit maakt mijn dag weer iets beter

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 20:09 ]

    I seriously need to grow some balls.


    kindness is never a burden.

    Why not let me in?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    F4K3R schreef:
    Ik voel me echt een last voor hem. Is het normaal dat jongens niet veel berichten sturen?

    // Dit maakt mijn dag weer iets beter



    Yup. Ik denk van wel. Mijn vriend stuurt ook niet altijd veel.


    26 - 02 - '16