• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Ik draag mijn dikste kersttrui, een sjaal én een omslagdoek, en toch heb ik het nog hartstikke koud hier. Noh. (no_chears)


    Same. Hoewel ik me gewoon gewikkeld heb in mijn fleecedeken als een mummie. Poor us. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Same. Hoewel ik me gewoon gewikkeld heb in mijn fleecedeken als een mummie. Poor us. :c


    Update: ventilatorkacheltje en filmpje dat puur bestaat uit blikken tussen Kirk en Spock gevonden. Dit verwarmt mijn voeten en mijn hart, nu alleen nog handschoenen.

    Misschien kun jij je verstoppen onder een stapel honden? Dat klinkt warm. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Weet je, ik open wel gewoon het rollentopic en kijk wel hoe het uitloopt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Update: ventilatorkacheltje en filmpje dat puur bestaat uit blikken tussen Kirk en Spock gevonden. Dit verwarmt mijn voeten en mijn hart, nu alleen nog handschoenen.

    Misschien kun jij je verstoppen onder een stapel honden? Dat klinkt warm. (krul)


    Haha sounds good.

    Ik heb laatst vingerhandschoenen binnen gekregen. Maar die zijn van kant en dus niet zo warm. Anders had ik je ze aangeboden. (krul)

    Ja maar maar. De honden zijn aan t gassen als je snapt wat ik bedoel. En ik wil niet onder een hoopje stank liggen. (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mwihi, personages baseren op bestaande personen kan zo leuk zijn ^^ Ook al pak je enkel hun voornaam en wat dingen die je over hen weet en ga je dan los op het maken van een nieuw personage :')
    I allready like Lucas, terwijl ik tot nu toe enkel zijn naam en studie voor het personage gebruik :')


    Stenenlikker

    Fuck alles, ik ga slapen. En zo chagrijnig worden als ze de hele nacht gaat lopen schreeuwen.

    Ik heb een kitten als Live Wallpaper awwh


    26 - 02 - '16

    Damn, All Stars is een hot mess.


    Your make-up is terrible

    Ik ga nooit meer stretchen.

    Of nog heel even dan.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    O nee, stel je voor dat het niet opschiet na een dag. Je weet toch dat een bevalling wel 24 uur kan duren, als het niet langer is? Nouja, beter voor mij dat je lekker naar het ziekenhuis gaat en ik je de komende 2 dagen waarschijnlijk niet zie. *O* 2 dagen zonder gezeik en ruzie met jou. Heerlijk. Daarna breekt de hel los. Denk maar niet dat ik iets voor je ga doen, omdat je toch alleen maar kan snauwen naar me. (cat)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 23:18 ]

    Ok, ik heb hem uitgenodigd op fb, eens kijken of hij reageert, ik hoop van wel :')


    Stenenlikker

    Heb echt helemaal niets met Justin Bieber maar vind het toch wel sneu voor de fans als het idd allemaal gecancelled wordt

    Goh... wens ik toch de hele tijd dat het winter moet worden en uitgerekend zondag heb ik dan toch echt een beetje goed weer nodig. Duimen dan maar.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 23:40 ]

    Jealousy personified.


    Caution first, always.

    Brandweer rukt ineens flink uit. What's happening


    Hmm. Waarschijnlijk de meubelzaak

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 0:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    Brandweer rukt ineens flink uit. What's happening


    De GGD staat in de fik. D:


    Your make-up is terrible