• Dus...
    Ik had een idee om een RPG te maken over een shelter voor Supernaturals. Elke soort is dan ook mogelijk, van weerwolven tot gedachten lezen en van telekinese tot shapeshifters, alles zit in deze shelter omdat ze zijn verstoten door hun familie.

    Inleiding/verhaallijn;

    Voor de buitenwereld zijn het gestoorde, ontspoorde mensen, maar voor het Asylum for Lunatics, zoals het genoemd wordt, zijn ze speciaal en wezens die hulp nodig hebben. Het Asylum biedt plek voor ieder soort wezen dat er bestaat, past zijn ruimtes en omgeving hierop aan. Met ruim 3 hectaren aan grond kunnen de speciale staan en gaan waar ze willen. Ze kunnen het Asylum ook verlaten, maar mogen dan niet herkend worden voor anderen, omdat ze dan in gevaar kunnen komen. Iedere speciale is welkom en zal niet zomaar geweigerd worden. Welke soort, kracht of uiterlijk je ook hebt, je bent welkom. Iedereen wordt gelijk behandeld.

    In dit RPG zullen we het dagelijks leven van elke Supernatural volgen. Hebben ze een pack, zijn ze goede vrienden of juist vijanden, willen ze bij de gewone mensen horen of vinden ze het wel goed zo in de shelter. We komen er allemaal achter!



    Ik heb nog niet echt een idee voor het aantal woorden, maar ik ga de lat niet te hoog leggen, want zo geef ik meerdere ook de kans lekker mee te doen c:

    Hopelijk is het wel duidelijk dat het Asylum for Lunatics de schuilnaam is en dat het dus eigenlijk een veilig onderkomen is voor de Supernaturals die zich daar schuil houden. In principe weet de buitenwereld hier niets van, maar er zijn altijd nieuwsgierige aagjes die er achter komen. Misschien dat ik ook nog rollen voor buitenstaanders open, maar dan moet daar wel belangstelling voor zijn natuurlijk, hahah.

    Zeg het maar!

    Hier is een lijst ter inspiratie voor als je wel mee wilt doen, maar niet precies weet als wat!

    Ruin - Chimera
    Ninuturu -

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 22:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik doe sowieso mee xD


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dat klinkt interessant! Ik heb werkelijk nog geen idee voor een rol, maar misschien doe ik wel mee. ;3


    Your make-up is terrible

    Yay!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thunderfvck schreef:
    Dat klinkt interessant! Ik heb werkelijk nog geen idee voor een rol, maar misschien doe ik wel mee. ;3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rollentopic


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damn. Te veel leuke RPG's op het moment. Whyyy


    When time and life shook hands and said goodbye.