• Dat is waarschijnlijk de reden dat ik nu twee wondjes op mijn rechtervoet heb en mijn wijsvinger en middelvinger van mijn rechterhand ook niet helemaal heel meer zijn.

    Vorige week vrijdag kreeg mijn laptop vliegles, omdat ik iets te enthousiast naar de deur toe rende en het draadje van mijn laptop oplader in de weg lag. Een rode striem eerst, die later dus twee wondjes werden. Die overigens al bijna zijn genezen, er zit een mooi korstje op en ze jeuken gelukkig niet *klopt af*

    En gisteren ben ik zo slim geweest om op werk iets te dichtbij een machine te komen met mijn hand. Dus nu is een klein stukje van mijn wijsvinger ontvelt (wat trouwens meer pijn doet/deed dan ik had verwacht), mijn middelvinger geschaafd en zit er een sneetje in mijn middelvinger. Van mijn wijsvinger vind ik het wel naar, want je doet zoveel met je wijsvinger en daar kom ik nu dus achter. Daarnaast is mijn wijsvinger nog wel pijnlijk als ik er teveel mee beweeg. Het is nog niet gaan smetten of gaan zweren *klopt af* dus nu is het wachten tot de huid weer is terug gegroeid.

    Maar ik kan nu wel E.T. na spelen aangezien mijn wijsvinger nog in een gaasje zit verpakt en E.T. wijsvinger op een gegeven moment ook wit werd.

    Iemand nog zo handig geweest afgelopen week of eerder?

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 22:18 ]


    Physics is awesome

    OMG :'D Can I Give you a ride to the moon on my bisycle PLEASE! ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    OMG :'D Can I Give you a ride to the moon on my bisycle PLEASE! ^^


    Ofcourse you can! Kan alleen ons niet laten vliegen, helaas.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Ofcourse you can! Kan alleen ons niet laten vliegen, helaas.


    FUUUU :C..... Dan moeten we allebei maar even erin geloven zodat magie de werk kan doen ^^ We both are wizards after all <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    FUUUU :C..... Dan moeten we allebei maar even erin geloven zodat magie de werk kan doen ^^ We both are wizards after all <3


    Ik wist wel dat je een oplossing zou vinden. Hoe weet jij dat ik ook fan ben van HP? *verbaasd gezicht*

    Dan had ik ook wel even mijn vinger beter kunnen toveren.


    Physics is awesome

    Oh, ik ben echt vréselijk onhandig. Zo heb ik bijna de computer van een leerkracht aan diggelen laten vallen. :x Ik schaamde me echt.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Oh ja, ik! Vandaag nog...

    Ik dacht ga eens naar buiten (na een week ziek zijn) en liep naar mijn vader die aan de scooter was aan het klooien. Helemaal vergeten dat er van die enorme gaten in het gras zaten. Ik zocht dus de diepste uit en ik lig nu met een coolpack op mijn linkerenkel :(



    Echt zo'n moment van f*ck my life....


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Athlone schreef:
    Oh, ik ben echt vréselijk onhandig. Zo heb ik bijna de computer van een leerkracht aan diggelen laten vallen. :x Ik schaamde me echt.


    Dat kan ik begrijpen, alleen het idee al. Ik hoop dat jij verder wel oké was.

    Dat had ik dus met dat draadje van mijn laptop, echt zo'n facepalm moment. Over een jaar kan ik er hard om lachen, hoop ik.


    Physics is awesome

    HalfBloodPrince schreef:
    Oh ja, ik! Vandaag nog...

    Ik dacht ga eens naar buiten (na een week ziek zijn) en liep naar mijn vader die aan de scooter was aan het klooien. Helemaal vergeten dat er van die enorme gaten in het gras zaten. Ik zocht dus de diepste uit en ik lig nu met een coolpack op mijn linkerenkel :(



    Echt zo'n moment van f*ck my life....


    Op facebook zag ik het. Ik heb je nog beterschap gewenst. (puh)

    Moet je niet naar de dokter? Gewoon voor de zekerheid.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Ik wist wel dat je een oplossing zou vinden. Hoe weet jij dat ik ook fan ben van HP? *verbaasd gezicht*

    Dan had ik ook wel even mijn vinger beter kunnen toveren.


    De vraag is meer; wie houdt er niet van dearie <3 x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Op facebook zag ik het. Ik heb je nog beterschap gewenst. (puh)

    Moet je niet naar de dokter? Gewoon voor de zekerheid.



    hahaha oeps sorry!

    I dunno kijk het maandag aan maar ik vermoed of gewoon flink verstuikt of gekneusd ( en dan heb ik een vet probleem)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oei, beterschap!


    16 - 09 - '17

    Kian schreef:
    (...)

    De vraag is meer; wie houdt er niet van dearie <3 x'D


    Ze zijn er wel of mensen die er nog nooit van hebben gehoord.


    Physics is awesome

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)


    hahaha oeps sorry!

    I dunno kijk het maandag aan maar ik vermoed of gewoon flink verstuikt of gekneusd ( en dan heb ik een vet probleem)


    Geeft niks! ;)

    Hopelijk is het niet gekneusd.


    Physics is awesome

    Reigns schreef:
    Oei, beterschap!


    Dankjewel!

    Mijn wijsvinger begint irritant pijnlijk te worden, maar ja, volgende keer beter oppassen dan.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dat kan ik begrijpen, alleen het idee al. Ik hoop dat jij verder wel oké was.

    Dat had ik dus met dat draadje van mijn laptop, echt zo'n facepalm moment. Over een jaar kan ik er hard om lachen, hoop ik.


    Haha, ja hoor, niets aan het handje met mij. Jij ook veel beterschap. (:


    I've hurt you again. How foolish can one man be?