• Whats up everybody; IT’s Kian AND JC! WE are back!
    Misschien is het jullie al opgevallen maar Kian and JC are back en nu niet alleen op Youtube maar ook op Q.
    Waarschijnlijk hadden jullie mijn eerste topic van vandaag al gezien; maar jullie zijn nog lang niet klaar met mij; of beter gezegd ons. Samen zijn we Kian & JC; oftewel een youtube sensatie. We doen veel pranks, maar ook dares en serious talks, hoewel dit voornamelijk – per ongeluk – een dirty tintje bevat. Ik kan Sarah oftewel Jc nog steeds niet vergeven doordat hij mijn wenkbrauwen aangerand heeft; maar ach. Ik mocht tenminste ook zijn wenkbrauw afscheren en dat doet mij veel deugd omdat hij zo ijdel is. BUT I WANNA GET DIRTY WITH YA BISH<3

    Speciaal voor diegene die ze niet kennen (look right) en om de topic alweer nuttig te houden; kijken jullie Youtubers en wie is jullie favoriet?
    WE DARE YOU TO USE A YOUTUBER AS NAME FOR A WHOLE MONTH

    Thank you galls for reading; we’ll see you next Sunday with a brand new VID c:

    P.S. Amazing painting is from my bae JC_ Saar and I <3 her so much <3.<3


    [ bericht aangepast door een moderator op 2 okt 2016 - 20:39 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Youtube filmpjes moeten in een quote/spoiler, anders ontregelt het de site (: maar tof!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb je post even aangepast, gezien we momenteel een probleem hebben met filmpjes.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ^ Sorry ik schaam me kapot hahaha :'D dat wist ik dus niet.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya