• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Heb je al bloed laten afnemen? Klinkt heel erg als pfeiffer namelijk.


    Nope. Tis gekomen sinds ik Aripiprazol slik voor mn tics. En heb de dosis anderhalve week geleden opgehoogd wegens dat t niet goed genoeg helpt in stresvolle situaties en ik weet dat t concert van de 22e stressvol zijn zal. Dus alvast kijken hoe t gaat.

    Maar bij mn volgende bezoek aan de dokter die me deze medicijnen voorschrijft wordt ook een afspraak gemaakt voor bloedprikken, want dat moet dan ofseu.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    10 minuten in angst zitten staren naar een spin, bedenken hoe ik dit gevecht ging winnen van iets wat 5 cm was. - A Day In The Life Of Shania


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gibbs schreef:
    (...)

    Nope. Tis gekomen sinds ik Aripiprazol slik voor mn tics. En heb de dosis anderhalve week geleden opgehoogd wegens dat t niet goed genoeg helpt in stresvolle situaties en ik weet dat t concert van de 22e stressvol zijn zal. Dus alvast kijken hoe t gaat.

    Maar bij mn volgende bezoek aan de dokter die me deze medicijnen voorschrijft wordt ook een afspraak gemaakt voor bloedprikken, want dat moet dan ofseu.


    Ah ja, dat kan de reden heel goed zijn. En volgens mij gaan ze dan kijken naar de waardes of zo, geen idee xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het leek mij echt eerst een rotshow, maar ik vind het nu echt grappig :'D Misschien ga ik wel de tweede episode kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Ah ja, dat kan de reden heel goed zijn. En volgens mij gaan ze dan kijken naar de waardes of zo, geen idee xd


    Ik weet het niet precies. Ik weet wel dat ik hier een beetje gek van wordt. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Volgens mij heb ik serieus klierkoots opgelopen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zelfs 3 minuutjes bellen kan niet. Nee, je hebt geen tijd voor je zieke vriendin. Fucking asshole


    26 - 02 - '16

    It's been a while


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mentys schreef:
    10 minuten in angst zitten staren naar een spin, bedenken hoe ik dit gevecht ging winnen van iets wat 5 cm was. - A Day In The Life Of Shania


    De stofzuiger is het antwoord op alles.
          En anders een buur vragen of die wel het lef heeft :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Waarom heb ik zo veel pijn? :W


    What would Emma do?

    Gilderoy schreef:
    (...)

    De stofzuiger is het antwoord op alles.
          En anders een buur vragen of die wel het lef heeft :'D

    Mijn oplossing was een schoen er tegenaan gooien C':


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh why am I doing this to you my beautiful little character :c

    Ugh, ik wil alleen maar eten nu.


    Your make-up is terrible

    what the fuck ARROW IS GOOD AGAIN BUT WHY

    WHY DID THEY KILL THE PRETTY BOY NO NO NOOOOO


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."