• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jongens een studie moet leuk blijven je moet studenten niet al na vijf weken met de handen in het haar laten zitten en bijna een mental breakdown laten hebben omdat het zo veel werk is en ze bij god geen idee hebben hoe ze alles af moeten krijgen. Just sayin'.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zoooo koud


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    "Jongens, doe normaal, het is nog geeneens sinterklaas en jullie hebben al de wereld aan kruidnoten in huis"
    En letterlijk 2 seconde later zit jij met een kom kruidnootjes op je schoot :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Just so you know.

    The Flash was soooo good


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Kojima schreef:
    The Flash was soooo good


    Ik wil ook weer verder kijken, MAAR ik weet niet meer waar ik ben en ik ben laatst een half uur bezig geweest met de episode te zoeken, dat ik geen zin meer had xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nice, het octrooi op Concerta is verlopen. Eens kijken of ik dat kan krijgen van de huisarts...


    Your make-up is terrible

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Ik wil ook weer verder kijken, MAAR ik weet niet meer waar ik ben en ik ben laatst een half uur bezig geweest met de episode te zoeken, dat ik geen zin meer had xd


    Gebruik tvshowtime :3 Kan je geen series op kijken maar wel precies bijhouden waar je zit ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Okay dit was best wel chill. Ook al komt er niks uit. At least een leuke avond huehue. c:


    The truth is out there.

    Starset interview in 15 minutes. Daaaah I need it now


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Spijt dat ik Scream niet eerder heb gekeken/ Netflix and chill is on. solo.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Fuck, dit prikt verrekte erg (clown)

    Zal ik naar bed gaan? Mmmmja, laat ik dat maar eens even doen.

    En oh, nice


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    Zal ik naar bed gaan? Mmmmja, laat ik dat maar eens even doen.

    En oh, nice


    Die wilde ik ook posten, maar deed het toch niet (:
    Huehue, super funny morgen. ^^ Behalve in Amerika en nog een paar landen.

    // AAAAAAAH HET IS 6 OKTOBER!! The girl on the train is in de biosssss (yeah)(yeah)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2016 - 22:59 ]

    Sshshh easy now. Je kan er best over praten zonder misselijk en nerveus te worden. Kalmeer.


    Caution first, always.