• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    So accurate.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ahavah schreef:


    So accurate.


    Oh yeh


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben echt even emotieloos ofzo want het wil nog niet echt doordringen dat mijn 90jarige opa wiens gezondheid al niet stabiel was, vanavond gevallen is en nu in het ziekenhuis is omdat hij eraan geopereerd moet worden... al weten ze nog niet helemaal hoe ze het gaan doen want zijn astma-longen zijn niet bepaald sterk.
    En dan nog mijn oma die nu gestrest alleen thuis is zonder veel besef want haar geheugen is een zeef en opeens is haar man weg.
    Ze zijn echt oud... en op.

    Why am I crying? I don't even know.


    Your make-up is terrible

    Waarschijnlijk komt het gewoon allemaal goed en ben je veilig en loop ik te stressen voor niets, maar op dit moment heb ik echt heftige buikpijk en had ik liever dat je gewoon in Nederland was in plaats van Florida.


    She's imperfect but she tries

    Damnit ik vind je doodirritant. Natuurlijk doe je een update, maar wacht je met rebooten tot 12 uur 's nachts en je telefoon 1% heeft en ik in bed lig, zodat je daarna boos naar mij kan toekomen als je telefoon niet opstart en ik het mag fixen TERWIJL IK IN BED LAG.


    Your make-up is terrible

    Mignon schreef:
    Waarschijnlijk komt het gewoon allemaal goed en ben je veilig en loop ik te stressen voor niets, maar op dit moment heb ik echt heftige buikpijk en had ik liever dat je gewoon in Nederland was in plaats van Florida.


    What's wrong :o
    Wat is er in Florida. Een aanslag??


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    What's wrong :o
    Wat is er in Florida. Een aanslag??


    Orkaan Matthew denk ik. :/


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Orkaan Matthew denk ik. :/


    Oei. Wanneer was die ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Oei. Wanneer was die ?


    Is al over Haïti gegaan, geloof ik. Nu gaat-is richting Florida.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Scream, the TV show, Season 1, Episode 10 spoiler

    ER LIGT EEN TELEFOON. ER LIGT LETTERLIJK EEN WERKENDE TELEFOON NAAST JE WAARMEE JE KUNT BELLEN NU JE IN DE VRIESKIST ZIT OPGESLOTEN. STOP MET BONKEN EN GILLEN DAT IEMAND JE ERUIT MOET LATEN, WANT JE KUNT GEWOON BELLEN! AAAGHR!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Krolock schreef:
    Ik ben echt even emotieloos ofzo want het wil nog niet echt doordringen dat mijn 90jarige opa wiens gezondheid al niet stabiel was, vanavond gevallen is en nu in het ziekenhuis is omdat hij eraan geopereerd moet worden... al weten ze nog niet helemaal hoe ze het gaan doen want zijn astma-longen zijn niet bepaald sterk.
    En dan nog mijn oma die nu gestrest alleen thuis is zonder veel besef want haar geheugen is een zeef en opeens is haar man weg.
    Ze zijn echt oud... en op.


    Oh bah, sterkte. Dat soort dingen zijn iedere keer eng. :c

    ---

    Bladerdeeg eten om twintig voor twee 's nachts is geen goed idee, maar who cares, ik heb glitternagels en Hamilton en een klein beetje tijd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil niehiet


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Met elke update worden de whatsapp emoji's lelijker.

    fous le camp

    het kan me geen hol schelen maar als je ook maar een beetje hersens in je kop hebt dan weet je dat je gewoon je kop moet houden


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys