• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Auw, spierpijn, auw, auw.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb sowieso al een hekel aan kinderen, maar ik krijg al helemaal moordneigingen wanneer ze gaan belletje lellen wanneer ik op een pakketje wacht. Asdfghjkl kut kinderen.


    26 - 02 - '16

    Oh leuk leuk. Waarschijnlijk gips nodig omdat er een botje in m'n enkel is gebroken maar weet nu al dat ik het ziekenhuis niet kan betalen dus we lopen maar gewoon door. Fuck eigen risico, serieus.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Oh leuk leuk. Waarschijnlijk gips nodig omdat er een botje in m'n enkel is gebroken maar weet nu al dat ik het ziekenhuis niet kan betalen dus we lopen maar gewoon door. Fuck eigen risico, serieus.


    Yesh, dit had ik ook, maar dan met mijn middenvoetsbeentje. Nu doet het alleen zeer als ik erop druk en er zit na bijna een jaar nog steeds een blauwe plek, maar hey, fuck eigen risico!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het begon zo goed. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Meehhh, ik ben het zaaattttt. En ik moet nog tot een uur of half tien. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bol.com schiet eens op svp


    26 - 02 - '16

    Nu heb ik welgeteld 1 persoon weer op Skype, hahaha.


    Your make-up is terrible

    Bloodbath schreef:
    (...)

    Yesh, dit had ik ook, maar dan met mijn middenvoetsbeentje. Nu doet het alleen zeer als ik erop druk en er zit na bijna een jaar nog steeds een blauwe plek, maar hey, fuck eigen risico!


    Zo echt hoor, je breekt toch niet iets voor je lol? Wel vervelend dat je nu nog steeds een blauwe plek hebt! :/


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Pff


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Zo, ik heb tenminste iets opgeruimd in mijn kamer. Dat voelt wel goed.


    Your make-up is terrible

    Salmiaknotslollys zijn echt de lekkerste


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat heeft Lieke bereikt vandaag:
    - Een half uur lopen naar de winkel gaan voor oortjes, die uitverkocht blijken te zijn.
    - Scheithaas spelen.
    - Thuis komen met twee repen chocolade.

    Wat heeft Lieke niet bereikt maar wel gepland vandaag:
    - Scholen en opleidingen zoeken.
    - Kleren en benodigdheden kopen.
    - Een menselijk persoon een goed gevoel geven.
    - Aardig zijn tegen een menselijk persoon.
    - Uitgestelde taken op Quizlet die echt moeten gebeuren.
    - Überhaupt iets nuttigs.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 17:33 ]

    School is morgen gesloten, maar iedereen die stage loopt moet wel naar stage. Hahah, ik ga zo een stagedag vrij nemen.

    Waarom probeer ik uberhaupt mijn rijbewijs te halen? Kan ik niet wachten tot autos compleet zelfstandig rijden?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!