• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga hem er niet mee opzadelen. Waarom zou ik anderen betrekken in mijn problemen? Alsof iemand dat wat uitmaakt.

    Dat moment dat je beste vriendin haar relatie met haar vriend afbreekt en je eigenlijk niet weet wat je moet zeggen...


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Conceal, don't feel. Don't let them know.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik moet zeggen dat het damn oneerlijk is dat ik eindelijk ongeveer een beste vriendin heb gevonden, en dat ze dan in Israël woont. Zeg maar dag tegen "netflix&chill" :W

    Damn wat is Q saai om deze tijd.


    Your make-up is terrible

    Please, fix me.

    I'll never be good enough. You make me wanna die.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 23:07 ]

    Wat is het met het feit dat ineens bijna elk goed werkend apparaat van mij een barst in het scherm moet krijgen? ):


    26 - 02 - '16

    I'm lost for words.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Onderbouwing vrijstelling voor vakantie. Ja jongens hee, best simpel: dat was de enige beschikbare vertrekdatum. Ik bedoel ik kan me ook gewoon ziekmelden, ben toch 18.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    Onderbouwing vrijstelling voor vakantie. Ja jongens hee, best simpel: dat was de enige beschikbare vertrekdatum. Ik bedoel ik kan me ook gewoon ziekmelden, ben toch 18.

    Ik zou voor het ziekmelden gaan. Scheelt een hele hoop gedoe


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)
    Ik zou voor het ziekmelden gaan. Scheelt een hele hoop gedoe


    Ja klopt. Maar ik heb het nu toch al in gang gezet.
    Bovendien ben ik al veel ziek geweest, en ik weet niet hoe dat zit met aanwezigheidsplicht etc.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Het is zo saaaaaaai.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Really don't know how to feel


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Okay, ik heb zoveel liefde voor mijn commissie. Ik heb echt geen flauw benul wat ik zonder ze zou moeten doen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Zal ik maar gaan slapen? Ik heb geen zin. Ik moet nog allemaal rollen afmaken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.