• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil Twenty One Pilots merch gaan kopen, iemand moet me stoppen. Ik heb net superduper veel kleedgeld gekregen maar ik heb al 2 truien, 4 tops (5de on the way) en 2 shirts er van damn.

    Frey_ schreef:
    Ik wil Twenty One Pilots merch gaan kopen, iemand moet me stoppen. Ik heb net superduper veel kleedgeld gekregen maar ik heb al 2 truien, 4 tops (5de on the way) en 2 shirts er van damn.


    Heb jij een goede site voor mij voor die merch van hun?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De extended versie van Suicide Squad komt binnenkort uit.
    Can't wait for more Joker x Harleen.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Heb jij een goede site voor mij voor die merch van hun?


    Ik koop mijn shizzle op Large, Redbubble of hun eigen webstore (:

    Wat een verschrikkelijke dag.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Frey_ schreef:
    (...)

    Ik koop mijn shizzle op Large, Redbubble of hun eigen webstore (:

    Okaay, want stiekem ben ik fan van ze ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Frey_ schreef:
    (...)

    Jeetje, echt ontzettend naar. Veel sterkte, voor zover je dat kan gebruiken. Ga je naar de uitvaart?


    Het is inderdaad echt rot nieuws.
    En dit klinkt misschien hard maar ik bedoel het niet zo: ik denk dat mijn vader het zwaarder zal hebben dan ik omdat mijn stiefmoeder mij en mijn zusje echt pijn heeft gedaan.
    En nee, ik ga niet naar de uitvaart toe. Er is teveel gebeurd om dat zegmaar even te kunnen doen.


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik heb al vijf keer gezegd dat ik slechtgezind ben vandaag en je beter niet met me praat en nog ben je verbaasd als ik kortaf reageer?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)
    Okaay, want stiekem ben ik fan van ze ;'D

    Attitude heeft toch ook fanmerche?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die hype mag wel weer een keer over zijn


    Caution first, always.

    Als ik nu ARK: Survival Evolved opstart, ben ik weer de komende paar maanden verslaafd.
    Worth it.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Als ik nu ARK: Survival Evolved opstart, ben ik weer de komende paar maanden verslaafd.
    Worth it.


    Ik wil het zo graag, maar ik ben bang dat de laptop het niet trekt. Als ik het ga nemen, zullen wij dan samenwerken?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw wat heb ik nu weer fout gedaan?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Ik wil het zo graag, maar ik ben bang dat de laptop het niet trekt. Als ik het ga nemen, zullen wij dan samenwerken?


    Tuurlijk! Als meer mensen op Q het zouden hebben, zou ik zelfs een server huren haha. Maar het spel vraagt echt veel van je pc. Wat voor videokaart en processor heb je?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Tuurlijk! Als meer mensen op Q het zouden hebben, zou ik zelfs een server huren haha. Maar het spel vraagt echt veel van je pc. Wat voor videokaart en processor heb je?


    Even koenkeloeren
    Intel core i-7 en ik denk dat AMD Radeon Graphics de videokaart is?

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 20:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.