• CRÈME DE LA CRÈME - PRAATTOPIC


    Alle uitnodigingen zijn verstuurd, het RPG zit dus vol!
    Al twintig jaar organiseert de familie Monterigne hét evenement van het jaar en ook dit jaar zijn de uitnodigingen uitgedeeld. Ben jij een van de gelukkigen die 27 december 2016 tot en met 2 januari 2017 vrij heeft gehouden en aanwezig zal zijn tussen deze exclusieve verzameling van vrijgezellen?

    Gedurende een week zullen bekende it-girls en rijke bachelors uit de hele wereld zich verzamelen op het landgoed van de familie in de Franse Alpen. Er staat een bal gepland, maar ook ski uitjes en natuurlijk een extravagante oud-en-nieuw viering! Kortom: een week waarin het vooral draait om te zien en gezien te worden.

    DE ROLLEN
    Ladies: 5/5 Er zijn helaas geen uitnodigingen meer voor de ladies.
    • Blair Genovese - Sempre - Miranda Kerr - Zakenvrouw - Pagina 2
    • Kamila Nayeli Daleshka - Canagan - Barbara Palvin - Vlogger - Pagina 4
    • José María 'Yasemin' Arguedas - Kian - Magdelena Zaleskja - Vlogger - Pagina 3
    • Riley Arizona Hilliard - Zusak - Gina Vaia - Blogger - Pagina 4
    • Cassandra Piper Lee - Miall - Katherine McNamara - Dochter van - Pagina 4


    Gentlemen: 5/5 Er zijn helaas geen uitnodigingen meer voor de gentlemen.
    • Vincent Malcolm Bray - Maslany - Ed Westwick - Zakenman - Pagina 1
    • Devin Killian Ivers - JC_ - Nicolas Simoes - Fotograaf - Pagina 3
    • Alex Gabriel Fernández - greenlight22 - Vini Uehara - Profvoetballer - Pagina 3
    • Pauly David Johnson - AdamSandler - Johnny Depp - Zakenman - Pagina 3
    • Christian Xavier Tremblay - FlREBlRD - Scott Eastwood - Zoon van - Pagina 3


    SNEL OVERZICHT
    USER
    Sempre
    Canagan
    Kian
    Zusak
    Miall
    Maslany
    JC_
    greenlight22
    AdamSandler
    FlREBlRD
    NAAM
    Chloë
    Jennifer
    Naomi
    Cheryl
    Matty
    Dore
    Saar
    Maaike
    Anouk
    Yu
    PERSONAGE
    Blair
    Kamila
    Yasemin
    Riley
    Piper
    Vincent
    Denvin
    Alex
    Pauly
    Christian
    AFWEZIG
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    17/10 - 22/10
    -
    15/10 - 18/10

    Het RPG zal beginnen bij de aankomst van onze personages. Het zal een selecte groep zijn en iedereen zal iedereen wel kennen, al is het maar uit de bladen. Sommige zullen dit zien als een weekje feesten, anderen zoeken misschien de rust op of willen bewijzen dat ze echt niet zo zijn als er altijd geschreven wordt.

    + Wanneer het speeltopic online komt zal ik een specifieker begin omschrijven. Daarnaast heb ik dan (als het goed is) ook de beschrijving van het landgoed afgerond.

    TOPICS
    Rollentopic • #1
    Praattopic • #1
    Speeltopic • #1

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 20:35 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    greenlight22 schreef:
    Maar hoe diepgaand worden de relatie's besproken eigenlijk, want ze ontmoeten elkaar daar toch pas voor het eerst?


    In principe zullen ze vrij platonisch zijn ja. Wellicht dat de personages een of twee anderen kennen van een samenwerking of een evenement, maar het zal vrij beperkt zijn. Ik denk dat relatielijstjes ook meer indrukkenlijstjes zullen worden.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2016 - 22:41 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ja sorry ey!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Maakt niet uit joh, heb het nergens ook duidelijk aangegeven haha. Ben blij dat jullie al zo enthousiast aan de slag gaan (;


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik zou wel alvast melden; Yasemin & Jennifers personage kennen elkaar wel want die hebben samen een succesvolle Youtube Channel c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het hangt denk ik een beetje af van in welk vakgebied ze werken, lijkt me?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kian schreef:
    Ik zou wel alvast melden; Yasemin & Jennifers personage kennen elkaar wel want die hebben samen een succesvolle Youtube Channel c:


    Dat is prima hoor (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    MT. Hoi.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Sempre schreef:
    (...)

    Dat is prima hoor (:


    Oki thanks C: ik probeer overigens morgen Yase af te maken ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sempre schreef:
    (...)

    In principe zullen ze vrij platonisch zijn ja. Wellicht dat de personages een of twee anderen kennen van een samenwerking of een evenement, maar het zal vrij beperkt zijn. Ik denk dat relatielijstjes ook meer indrukkenlijstjes zullen worden.


    Oké is goed. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Kan ik misschien op voorhand al tot vrijdag krijgen voor mijn rol? Ik ga het morgen proberen, maar ik heb twee drukke dagen voor de boeg dus weet niet of ik in die tijd op de laptop kan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Kan ik misschien op voorhand al tot vrijdag krijgen voor mijn rol? Ik ga het morgen proberen, maar ik heb twee drukke dagen voor de boeg dus weet niet of ik in die tijd op de laptop kan.


    Yes is prima! Ik ben wel van plan om zaterdag het speeltopic te openen, dus als je het voor die tijd afkrijgt is het prima (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Yes is prima! Ik ben wel van plan om zaterdag het speeltopic te openen, dus als je het voor die tijd afkrijgt is het prima (:


    Dan meld ik nu ook maar alvast dat ik wel van zondag tm dinsdag weg ben naar Kopenhagen, maar daar vinden we vast wel iets op.

    Trouwens, noem me allemaal maar Yu. Das immers wat makkelijker dan FIREBIRD typen met dubbel kleine letter L :').

    [ bericht aangepast op 11 okt 2016 - 22:58 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Sempre schreef:
    (...)

    Yes is prima! Ik ben wel van plan om zaterdag het speeltopic te openen, dus als je het voor die tijd afkrijgt is het prima (:


    Jawel, dat moet wel lukken. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Piper is klaar. Halleluja! Ik ben er best wel trots op. :3
    Misschien voeg ik hier en daar nog enkele dingetjes toe, maar dat denk ik haast niet. Zodra ze goedgekeurd is, zal ik over relaties beginnen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Piper is klaar. Halleluja! Ik ben er best wel trots op. :3
    Misschien voeg ik hier en daar nog enkele dingetjes toe, maar dat denk ik haast niet. Zodra ze goedgekeurd is, zal ik over relaties beginnen.


    Ik vind haar erg leuk! Bij deze is ze ook goedgekeurd.

    Even voor de anderen: De naam van je personage komt dikgedrukt op de lijst te staan wanneer hij/zij is goedgekeurd. Vanaf dat moment kun je aan de slag met de relatie/indrukkenlijst.

    Ik heb van degene waarvan de naam niet wist de naam op diens profiel overgenomen. Mocht dit een undercover naam zijn en wij leuk genoeg zijn om je echte naam aan te onthullen; let me know (;

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 14:30 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.