• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 7:52 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Waarom voel ik me nu weer zo slecht?

    Shh, positief blijven, over een paar dagen heb je een date met een andere leuke jongen en het gaat super gezellig worden. Leuk samen poolen en misschien nog een filmpje, het komt allemaal wel goed. Voor je het weet heb je iemand waar je dagelijks heen kan en een leuke tijd mee hebt. Dan is je depressie ook snel weer vol te houden en zal het thuis ook beter te verdragen zijn.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2016 - 20:42 ]

    Did that just fucking happen HAHA. Holy shit. What the heck.


    Caution first, always.

    Ik wil gewoon mijn bed in kruipen en huilen en deze opdracht morgen (of gewoon nooit) afmaken en even nergens meer aan denken :c
    KOM OP, Charlotte, nog drie uur de tijd, you can do this!!!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    Ik wil gewoon mijn bed in kruipen en huilen en deze opdracht morgen (of gewoon nooit) afmaken en even nergens meer aan denken :c
    KOM OP, Charlotte, nog drie uur de tijd, you can do this!!!


    Even diep ademhalen als het te veel wordt. Wees een schwa, never stressed. (Sorry.) Oké, nu de suffe taalwetenschappun is geweest: HUP CHARLOTTE, JE KUNT HET. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jurassic schreef:
    (...)
    Oh, dat heb ik nooit lekker gevonden, geloof ik. Ik ben heel enthousiast bitterkoekjes aan het eten. :Y)


    Ik doe me nu maaar tegoed aan M&M's. :Y)

    // Morgen nieuwe laptop kopen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nog ongeveer 200 dagen en ik ben in Parijs. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 okt 2016 - 21:13 ]


    <3

    Het was zo fijn bij hem dat ik nu gewoon wil huilen omdat ik thuis ben en het hier één grote ellende is.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2016 - 21:16 ]

    'waarom zijn je polsen blauw'
    ja


    i put the fun in funeral

    Belle, ga schrijven!


    Stenenlikker

    He said, "Son when you grow up,
    Would you be the savior of the broken,
    The beaten and the damned?"
    He said "Will you defeat them,
    Your demons, and all the non-believers,
    The plans that they have made?"
    "Because one day I'll leave you,
    A phantom to lead you in the summer,
    To join The Black Parade."



    Emo moooood

    Nooo zml.... ik wil nu kijken, niet over een uur... ik ben doodop


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Square schreef:
    (...)

    Even diep ademhalen als het te veel wordt. Wees een schwa, never stressed. (Sorry.) Oké, nu de suffe taalwetenschappun is geweest: HUP CHARLOTTE, JE KUNT HET. *O*

    Haha, soms zou ik zo graag willen dat ik een schwa was c: Taalwetenschappuns zijn geweldig ^^ Dankjewel voor de aanmoediging! Korte pauze, ik zal nu maar snel weer aan het werk gaan.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    (...)
    Haha, soms zou ik zo graag willen dat ik een schwa was c: Taalwetenschappuns zijn geweldig ^^ Dankjewel voor de aanmoediging! Korte pauze, ik zal nu maar snel weer aan het werk gaan.


    Oh god, die schwa's.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Heerlijk als mijn nichtje aan het kutten is met musical.ly en ze ons beide aan het lachen maakt door haar stomme gedrag op dat moment (:

    [ bericht aangepast op 16 okt 2016 - 22:40 ]

    Amica schreef:
    Nog ongeveer 200 dagen en ik ben in Parijs. :Y)

    Over 200 dagen was ik 200 dagen geleden in parijs what are the odds

    / oké, note to self; die trip die je van je moeder krijgt voor je eindexamen, GEEN GROTE STAD KIEZEN


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.