• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 7:52 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Muse is soooo good ugh


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Super leuke foto's gemaakt van de Beagliers! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    oke een van mijn grootste dromen komt uit. Ik kan het mij nog steeds niet realiseren.

    Sidekicks schreef:
    oke een van mijn grootste dromen komt uit. Ik kan het mij nog steeds niet realiseren.

    omg wat?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Serieus? De THE BEATLES: EIGHT DAYS A WEEK speelt niet in Utrecht? wat is dit voor fucking bullshit?!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik: yo hebben we nog hachee
    pap: jeetje je kan wel echt snaaien he
    Mam: weet je zeker dat je geen lintworm hebt?

    K thanks you guys ik draai de laatste tijd naast het avondeten alleen op koffie en alcohol maar gelukkig zijn jullie te druk met vooroordelen om dat op te merken.


    i put the fun in funeral

    Ledecky schreef:
    Nog vijftien programma's schrijven. (no_chears)


    12. En het begint nog leuk te worden. Heuj. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tijd om dit weer eens vol te spammen.
    Damn man, een meisje bij mij op kot is zo schattig! :O Niet zo van, ik wil je kussen, maar wel zovan hot damn guuurl.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    GAWD, kun je gewoon even je snater houden? Thanks

    Oh en dan gaan we ook nog op de grond stampen? Gee, thanks, ik probeer hier te leren. -.-"

    [ bericht aangepast op 16 okt 2016 - 16:51 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Dan ben ik maar even bot... ik heb gewoon geen zin meer in die flauwe "humor" van je

    Ik zou dingen doen vandaag, maar de tijd gaat nogal vlot opeens. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rewatch the hobbit they said. It will be fun they said...


    What would Emma do?

    Zelfs als ik netjes voor school bezig ben, heb ik uitstelgedrag. "Laat ik goederenrecht bijeenkomst 4 leren." "JA GOED PLAN, GO LOTTE." "Of misschien toch de eerste bijeenkomst van mijn andere vak waarvan je tentamen eerder is en bovendien al heel heel heel erg angstaanjagend snel." "NAH."


    Zucht.


    She's imperfect but she tries

    Het is maar een proefexamen. Een PROEF-examen. Waarom ben ik er dan zo verdomd gestrest voor?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    En ook ons dorpje heeft nu een killerclown. Hoera -.-


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."