• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 7:52 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Leerkracht geschiedenis be like: "oh ja jongens, hier een opdracht historische kritiek. Sidenote even, het kan wel zijn dat je na het bezoek aan die website op lijsten van Staatsveiligheid komt te staan, maar nevermind."


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Shania, stop met zulke gekke ideeën in je hoofd te krijgen, je gaat nooit je eigen assassin's creed cosplay in 6 maanden kunnen maken.. Vooral niet met school erbij.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    De lol is er wel weer af.

    Zo geen zin in morgen...
    Gegarandeerd dat het fout gaat...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Als ik hoger dan een twee krijg voor dit verslag, dan matst hij me. Ik voel me echt zo verschrikelijk


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het is me wel weer duidelijk (:


    ~

    Ik heb zin om fossielen te gaan zoeken in Versailles :Y)


    Stenenlikker

    Ik hang ergens tussen "fuck it, ik ga een lijst maken" en "nee Inge, je hebt geen tijd om heel TOS en de films opnieuw te kijken om momenten te vinden waarop Kirk zich niet erg hetero gedroeg".


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wauw, je weet zelfs dat voor me te verpesten. Good job. Hope youre happy.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    idk je bent eigenlijk echt fucking schijnheilig
    buiten de scouts doe je like oh qing dit qing dat qing afspreken beste vriendinnetjes

    op de scouts is het van bruh houd je kop doe niet irritant dude doe normaal niet overdrijven
    of negeer je me gewoon
    idk maar dan doe ik ook gewoon geen moeite he
    echt onrespectvol


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    This should be fun :3


    ~

    Waarom sta je nou nooit eens aan mijn kant?

    Weet je wat, laat maar. Ik ga geen moeite meer voor je doen. Als je ergens mee zit, los t lekker zelf maar op. Mij hoef je in ieder geval niet meer te bellen. Ben er nou eens een keer klaar mee.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2016 - 0:02 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zou ik kans maken bij die jongen? Het zou mijn leven wel een stuk meer waard laten zijn in elk geval. Maar het zal wel weer een droom zijn, net zoals die andere twee jongens. Waarom zijn jongens zo onduidelijk met hun signalen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ohmygod, you're so annoying. Please stick your head up your ass because it's ruining my view. Merci.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2016 - 0:19 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ah, dat was echt een geweldig gesprek. En deze keer eindelijk eens niet boos geworden op mijn vriend omdat hij zo onduidelijk was.
    Lange tijd geleden van zo'n goed gesprek. Nog langer geleden dat het een goed gesprek zonder een discussie was (:


    Deep inside, I've never felt alive