• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 7:52 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Good morning :3
    Straks naar de biooos (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Oooh, wat zielig je ouders zijn gescheiden. Hoe voel je je daarbij?' Het is het beste wat me is overkomen, so shut your *** mouth.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Devinsport schreef:
    Ik wil eigenlijk in mijn bed blijven liggen en niks doen. Maar ja.


    Dit +
    Wie heeft het nou bedacht om op zondag te gaan werken... ugh. Here we go.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Poging drie.

    Ik kan niet wachten om hem vanmiddag weer te zien. Ik weet alleen niet of we gaan voor (geen)Film(kijken)&Chill, of dat we gewoon gaan kletsen. Probably het eerste :$

    want alles draait om jouw beleving


    i put the fun in funeral

    Ik zal maar niets zeggen. Naja behalve dat het een beetje stom is.

    En damn ik heb nu al geen zin om te beginnen met leren voor het tentamen. Ik heb letterlijk bijna 4 jaar nergens voor hoeven te leren, dit is echt een drama lol.

    En ik zou vandaag gaan schrijven. Laat ik dat nu eens een keer niet meer gaan uitstellen naar zowat drie weken niets te hebben gedaan.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2016 - 11:12 ]

    oh well


    Heaven is a place that we all have

    I can't take this anymore


    Tears are words the heart can't say.

    Nee waarom ik wil niet naar die kinderen en dan ga ik mij vervelen dankzij jou ik heb zooooon zin om je uit te schelden


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Devinsport schreef:
    Ik wil eigenlijk in mijn bed blijven liggen en niks doen. Maar ja.


    26 - 02 - '16

    Nobody cares about me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I tried to write and then I realized the facts weren't correct and now I'm stuck again.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nog vijftien programma's schrijven. (no_chears)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    jullie zijn uiteen gegaan omdat jullie toch alleen maar ruzie maakten en dat voor ons vreselijk ging zijn. weet je, het is even vreselijk voor ons als jullie de hele tijd ruzie maken met jullie nieuwe partners. dat ik nu elf jaar ouder bent, betekent niet dat ik dit opeen allemaal kan verdragen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jij bent soms ook wel echt een gevoelloze lul hoor!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face