• En ze is super aardig, dus maak vooral even kennis met haar! Krullie is nog niet eens een maand user hier op Quizlet, dus ze kan wel een warm welkom gebruiken.




    Haha, jaja vandaag was mijn eerste meeting met Emma waarbij ze geen crewlid meer is en ik dus op moest letten geen geheime crew dingen tegen haar te zeggen 0.0 grapje Maar dat bleek geen probleem. We hebben zoveel gekletst dat we de tijd helemaal vergeten waren en hebben in de tussentijd Utrecht onveilig gemaakt, want dat is de place to be natuurlijk (wbw)
    We begonnen deze romantische date bij de Hema, want we hadden nog niet geluncht en dan is dat duidelijk dé plek om jezelf van voedsel te voorzien dat niet extreem duur is, heerlijk smaakt en niet extreem ongezond is. Daarnaast heeft Emma een prachtige blouse gekocht en jeugdherinneringen opgehaald door een nieuwe choker te kopen na weet ik veel hoeveel jaar en ikzelf heb een mooie donkergroene (dunne) trui. En we hebben veel lol gehad met Halloween spulletjes en mandarijnen gegeten.

    Dus, als jullie nog iemand zouden kunnen ontmoeten van Quizlet en je kan uit iedereen op de hele site kiezen, wie zou jij dan graag meeten? (Ik ga ervan uit dat jullie nu allemaal Emma antwoorden natuurlijk c; )


    Happy Birthday my Potter!

    Zie ik daar nou een Gryffindor sjaal ö


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Scintillare schreef:
    Zie ik daar nou een Gryffindor sjaal ö


    Always


    Happy Birthday my Potter!

    Bailar schreef:
    (...)

    Haha :3
    Ach, het grote probleem is geld. Ik kan 80% van de problemen in mijn leven oplossen met geld. Als ik meer geld zou hebben, niet zo blut was en niet zoveel pech had met dure dingen die stuk gingen, was ik vast wel naar meetings gegaan. Tijd is het probleem niet, sinds ik al een dikke maand thuiszit :/


    Dan heb ik dus flink gemazzeld in Eindhoven!:Y) We zijn wel selfies vergeten.:c


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dan heb ik dus flink gemazzeld in Eindhoven!:Y) We zijn wel selfies vergeten.:c


    Ja inderdaad D:
    Wie weet kan ik nog eens naar Eindhoven komen. Ditmaal was het rendabel sinds ik voor het testen van de game mijn reiskosten vergoed kreeg, maar 50 euro is veel D:


    26 - 02 - '16

    Ik heb zelfs Erieka en Rutger gemeet, dus die kan ik ook niet meer noemen x'D

    Bailar schreef:
    (...)

    Ja inderdaad D:
    Wie weet kan ik nog eens naar Eindhoven komen. Ditmaal was het rendabel sinds ik voor het testen van de game mijn reiskosten vergoed kreeg, maar 50 euro is veel D:

    Je kunt trouwens altijd op spoordeelwinkel kijken, daar zijn (voor zover ik weet) altijd dagkaartjes met gratis lunch voor 19 euro.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Melissa/Ledecky, Inge/Square, Jip/Wiarda, Qing/Metamorphoses, Vee/Haylah + in feite iedereen met wie ik hier ooit meer dan 2 GB'tjes heb uitgewisseld, toevallig geen zin om mijn droommeeting te organiseren?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Melissa/Ledecky, Inge/Square, Jip/Wiarda, Qing/Metamorphoses, Vee/Haylah + in feite iedereen met wie ik hier ooit meer dan 2 GB'tjes heb uitgewisseld, toevallig geen zin om mijn droommeeting te organiseren?

    Omg, inderdaad. Melissa is ook nog iemand die ik vet graag wil ontmoeten. En Marthe :o
    En Nele wil ik ook weer eens zien.
    Volgend mij moet ik gewoon weer een keer naar België x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Tracker schreef:
    (...)
    Je kunt trouwens altijd op spoordeelwinkel kijken, daar zijn (voor zover ik weet) altijd dagkaartjes met gratis lunch voor 19 euro.^^


    Dat is zo ja :3
    Was ik al vergeten


    26 - 02 - '16

    Krullie schreef:
    Ik heb zelfs Erieka en Rutger gemeet, dus die kan ik ook niet meer noemen x'D


    Hahaha


    Happy Birthday my Potter!

    Krullie schreef:
    Ik heb zelfs Erieka en Rutger gemeet, dus die kan ik ook niet meer noemen x'D


    'zelfs'? Ik voel me echt als een beroemdheid (bloos)


    26 - 02 - '16

    Er zijn eerlijk gezegd ook zoveel mensen die ik nog zou willen meeten, haha, buiten de mensen met wie ik af en toe eens GB's uitwissel. Het klinkt alleen zo lullig, omdat ik die mensen amper ken en ik bang ben als een stalker of hoper over te komen. :'D Volgens mij heb ik ook nog maar een vijftal mensen gemeet (Lotta, Jarne, Evelien, Anneleen en Erika), geloof ik. :'D Ik ben echt jaloers op mensen die al zoveel users gemeet hebben. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Er zijn zoveel users die ik wil meeten en weer wil zien...
    Ik ken gewoon teveel mensen :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."