• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en FEESTELIJKE GEVOELENS kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Vergeet vooral geen stukje taart te pakken en een feesthoedje op te zetten.





    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 13:28 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Krijg ik eindelijk antwoord is het een vaag antwoord D:. Wat willen jullie nou?


    Seasons will change, but I shall remain

    Ooooh, ze waren aan het hacken. Daarmee.


    What would Emma do?

    Je vond het leuk dat ik niet te veel verwachtte van ons? Nou, vind je dat nog steeds aan me leuk dan? Want ik verwacht ondertussen wel meer dan toen we net begonnen te daten...


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Je vond het leuk dat ik niet te veel verwachtte van ons? Nou, vind je dat nog steeds aan me leuk dan? Want ik verwacht ondertussen wel meer dan toen we net begonnen te daten...


    Lekker dan.. o.o


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Lekker dan.. o.o

    Ja inderdaad. Ik vind het maar een vreemd compliment om te geven.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Ja inderdaad. Ik vind het maar een vreemd compliment om te geven.


    Nogal ja. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Die twee weken vlogen echt snel voorbij. Het leek wel gister.

    Kan niet wachten tot ik weer weg ben hier voor een paar dagen, maar dat is pas over een week dus fml.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I should not be taking this risk.


    What would Emma do?

    of ik ben aan het vallen voor een zeer uitgesproken (gray) ace chick, of ik voel me aangetrokken tot de (gray) ace chick omdat de asexuality haar onbereikbaar maakt en ik onbewust neig naar onbereikbaar want bindingsangst

    ik weet niet welke van de twee kutter is


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Tonight went sooooooo good. I dig her so much, ugh honestly.


    kindness is never a burden.

    Byers schreef:
    Tonight went sooooooo good. I dig her so much, ugh honestly.

    ja omg positief geluid TELL ME MORE


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    just gonna fall asleep right here


    i put the fun in funeral

    Grappig hoe ze doen alsof ze niets horen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    qing what happened last night


    idk


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys