• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en FEESTELIJKE GEVOELENS kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Vergeet vooral geen stukje taart te pakken en een feesthoedje op te zetten.





    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 13:28 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vroeg in de whatsapp groep of we nog een begeleide vergadering wilde hebben op maandag. Ik kreeg alleen vage antwoorden en toen begonnen ze te ruziën over iets anders. Volgens mij zit ik met kinderen in een project....


    Seasons will change, but I shall remain

    We don't have to be ordinary. Make your best mistakes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb een jas woohooooo


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk wil ik gewoon film kijken, maar dat kan niet, want accordeon. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik denk dat het te ver zou gaan als ik met je mee zou gaan oppassen op je nichtje. Waarschijnlijk willen je broer en zijn vriendin/vrouw ook geen vreemde in hun huis.. Al had ik het toch fijn gevonden om meer tijd met je te hebben gister. Dan had ik me nu minder depressief gevoeld.

    Ik heb van tevoren altijd zo ziek weinig zin in concerten waar ik naartoe ga. Het is zo triest dat het bijna komisch wordt.


    Caution first, always.

    Morgen Battlefield kopen. My body is ready. Mijn schoolwerk niet though... hehe

    Ugh ik haat deze aandoening aan mijn oren echt op zulke momenten want ik hoor iedereen eten en het maakt me echt gek maar niemand snapt het want niemand maakt het zelfde mee als ik maar ik wil mezelf echt momenteel neersteken met een mes

    + God, I need you right now. I fucking need you.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2016 - 21:08 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lord of the Rings is zo anders als je het opnieuw ziet nadat je the Hobbit hebt gezien. :3


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    Lord of the Rings is zo anders als je het opnieuw ziet nadat je the Hobbit hebt gezien. :3


    Ja, echt, hè!
    Ik was dus eens naar The Hobbit in de bios geweest en toen we thuis kwamen, was het laatste stukje van RotK op tv. Dat contrast :C


    Stenenlikker

    Zo'n trek en niets in huis omdat je zo ongeduldig was.. (N)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Noobs everywhere.

    PLL op Netflix yasssss.


    She's imperfect but she tries

    Dat was echt zo fucking weird O_o


    16 - 09 - '17

    Vinchenzo van TVH, serieus VoiceGasm *-* damn you sexy voice


    You were born original, don't die as a copy.