• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en FEESTELIJKE GEVOELENS kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Vergeet vooral geen stukje taart te pakken en een feesthoedje op te zetten.





    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 13:28 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Overkill schreef:
    (...)

    hallo we zitten op dezelfde site, ik wist niet dat ik toestemming aan je moest vragen om ergens te reageren als jij daar ook gereageerd hebt.


    Waar heb je het over?

    Jammer dat ik amper mensen ken die ook fan van horror zijn.


    16 - 09 - '17

    Aicantar schreef:
    (...)

    Waar heb je het over?


    wie denk je nou dat je voor de gek houdt??? echt als je zo'n last van me hebt, deblokkeer me dan en stuur een pb. of stap op een mod af. maar ga niet hier trash praten en dan ontkennen dat je het niet over me hebt, want ik ben ook niet achterlijk. en ja, ik kom ook in de shoutbox, sinds ik weet dat er daar in het verleden ook wel eens over me gepraat werd. geloof me, de 'aaaaaaaah' had echt geen betrekking tot jou en ik snap ook niet waarom je je erdoor aangesproken voelt.

    sorry om de sfeer hier te verpesten guys maar ik zit er echt fucking doorheen en zo hoeft t gewoon niet meer voor me


    i put the fun in funeral

    Ik wil mijn schoenen niet uit D: (no_chears)


    Happy Birthday my Potter!

    omg zin in morgen *O* dvdjb aka leukste dag van het jaaaar *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil gewoon een leven als dat van Yoosung gecombineerd met Jumin. Fulltime gamen en katten en rijk zijn.


    26 - 02 - '16

    Ah, daar is het eeuwige 'hoe formuleer ik een mailtje naar een docent'-dilemma weer :')


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Overkill schreef:
    (...)

    wie denk je nou dat je voor de gek houdt??? echt als je zo'n last van me hebt, deblokkeer me dan en stuur een pb. of stap op een mod af. maar ga niet hier trash praten en dan ontkennen dat je het niet over me hebt, want ik ben ook niet achterlijk. en ja, ik kom ook in de shoutbox, sinds ik weet dat er daar in het verleden ook wel eens over me gepraat werd. geloof me, de 'aaaaaaaah' had echt geen betrekking tot jou en ik snap ook niet waarom je je erdoor aangesproken voelt.

    sorry om de sfeer hier te verpesten guys maar ik zit er echt fucking doorheen en zo hoeft t gewoon niet meer voor me

    Ìk snap niet dat jij je aangesproken voelt door mijn bericht. Ik heb een leven buiten Quizlet en had je bericht na mij niet eens gezien, lol. Maar ik ga me niet eens verantwoorden tegenover je. Als jij graag wil dat mijn bericht op jou gericht is, vind ik dat goed.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 22:18 ]

    Mood

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 22:20 ]


    26 - 02 - '16

    Aicantar schreef:
    (...)
    Ìk snap niet dat jij je aangesproken voelt door mijn bericht. Ik heb een leven buiten Quizlet en had je bericht na mij niet eens gezien, lol. Maar ik ga me niet eens verantwoorden tegenover je. Als jij graag wil dat mijn bericht op jou gericht is, vind ik dat goed.


    tis best met je


    i put the fun in funeral

    skank


    // holy shit nee het is niet tof van je als je onbeschermde seks met twee kerels hebt. tegelijk. sTOP bragging

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 22:32 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik word soms gewoon zo moe van... alles. Anxiety leave me alone.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 22:32 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    BlueJays schreef:
    Ah, daar is het eeuwige 'hoe formuleer ik een mailtje naar een docent'-dilemma weer :')
    Herkenbaar dit. Een hele nette mail met inleiding, middenstuk en slot om vervolgens 'ok' terug te krijgen. :'D


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    (...)Herkenbaar dit. Een hele nette mail met inleiding, middenstuk en slot om vervolgens 'ok' terug te krijgen. :'D


    This. Of een Engelse opleiding doen, een mail opstellen in het Engels en dan "ja dat is goed" terug krijgen. Soms weet ik echt niet in welke taal ik moet mailen hoor, van mijn Spaans docente krijg ik de mails in het Spaans terug >.<


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik heb een kersttrui besteld. Haters gonna hate.


    26 - 02 - '16