• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en FEESTELIJKE GEVOELENS kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdste Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Vergeet vooral geen stukje taart te pakken en een feesthoedje op te zetten.





    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 13:28 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BlueJays schreef:
    Ah, daar is het eeuwige 'hoe formuleer ik een mailtje naar een docent'-dilemma weer :')


    Hier een template die je volkomen gratis mag overnemen, uit de goedheid van mijn hart. :Y)

    yo, docentmens,
    doe dit ding voor me, plz? dat zou coolio zijn.
    xxx charlotte

    (Maar no kidding, ik weet dat er hierboven al wat mensen hebben gezegd dat ze het herkennen, maar ik meld me ook aan voor die club. Ik voel dit zo hard. Meneer? Een voornaam? Achternaam met titel? Ik loop standaard bij de eerste letter al vast.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mignon schreef:
    (...)Herkenbaar dit. Een hele nette mail met inleiding, middenstuk en slot om vervolgens 'ok' terug te krijgen. :'D

    Dat ja, zo frustrerend :') Of dat je zelf drie keer je mail checkt op spelling en formulering en de docent in zijn mail terug niet eens hoofdletters gebruikt.

    Sempre schreef:
    (...)

    This. Of een Engelse opleiding doen, een mail opstellen in het Engels en dan "ja dat is goed" terug krijgen. Soms weet ik echt niet in welke taal ik moet mailen hoor, van mijn Spaans docente krijg ik de mails in het Spaans terug >.<

    Ja, bij docenten die niet Nederlands zijn vind ik het al helemaal lastig altijd!

    Square schreef:
    (...)

    Hier een template die je volkomen gratis mag overnemen, uit de goedheid van mijn hart. :Y)

    yo, docentmens,
    doe dit ding voor me, plz? dat zou coolio zijn.
    xxx charlotte

    (Maar no kidding, ik weet dat er hierboven al wat mensen hebben gezegd dat ze het herkennen, maar ik meld me ook aan voor die club. Ik voel dit zo hard. Meneer? Een voornaam? Achternaam met titel? Ik loop standaard bij de eerste letter al vast.)

    Haha, geweldig ^^ Volgens mij heeft dit al mijn problemen opgelost, dit wordt voortaan mijn standaardmailtje naar alle docenten, dankjewel! :Y)
    Het eerste woord lukt bij mij meestal nog wel, want ik vind 'Beste' meestal wel een goede aanhef, niet zo formeel als 'Geachte', maar ook niet zo informeel als 'Hoi'. Vervolgens loop ik ook vast :')


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    (...)
    Haha, geweldig ^^ Volgens mij heeft dit al mijn problemen opgelost, dit wordt voortaan mijn standaardmailtje naar alle docenten, dankjewel! :Y)
    Het eerste woord lukt bij mij meestal nog wel, want ik vind 'Beste' meestal wel een goede aanhef, niet zo formeel als 'Geachte', maar ook niet zo informeel als 'Hoi'. Vervolgens loop ik ook vast :')


    Bij mij op de opleiding hangt het zo van de docent af :').
    De ene kan je gewoon met "Hoi" begroeten, de andere verwijdert je mailtje gelijk als je zijn/haar superlange ingewikkelde achternaam verkeerd spelt ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    (...)

    Bij mij op de opleiding hangt het zo van de docent af :').
    De ene kan je gewoon met "Hoi" begroeten, de andere verwijdert je mailtje gelijk als je zijn/haar superlange ingewikkelde achternaam verkeerd spelt ;D


    Dit sowieso! Het is een hel. Echt waar. :')
    Ook als ik bijvoorbeeld naar de woningbouwverening mail. Hoe begin je die? "Hallo Lefier" klinkt zo dom :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    100%

    Lowkey wanna take an overdose and drown in the bathtub


    i put the fun in funeral

    You need a glass of male tears. (A)



    Yup.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Dit sowieso! Het is een hel. Echt waar. :')
    Ook als ik bijvoorbeeld naar de woningbouwverening mail. Hoe begin je die? "Hallo Lefier" klinkt zo dom :'D


    Geachte heer/mevrouw of geachte lezer ^^

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 23:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krolock schreef:


    100%


    Omg, dit ben ik gewoon.
    Gisteren: "Ik moet wat minder verlegen proberen te zijn."
    Vandaag: "Lies, ga de rekening eens vragen."
    "Nee D:"
    "Waarom niet?"
    "Ik durf dat niet."
    "Maar waarom niet?"
    "Ja dat weet ik zelf ook niet,"
    "Allez, ga de rekening nu vragen of ik smijt hier twintig euro op tafel en ik ga weg. Dan moogt gij het oplossen."
    "D: Ok..."


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    GIasgow schreef:
    (...)

    Omg, dit ben ik gewoon.
    Gisteren: "Ik moet wat minder verlegen proberen te zijn."
    Vandaag: "Lies, ga de rekening eens vragen."
    "Nee D:"
    "Waarom niet?"
    "Ik durf dat niet."
    "Maar waarom niet?"
    "Ja dat weet ik zelf ook niet,"
    "Allez, ga de rekening nu vragen of ik smijt hier twintig euro op tafel en ik ga weg. Dan moogt gij het oplossen."
    "D: Ok..."


    Herkenbaar.
    Ik moest laatst het hoofdkantoor van mijn bank bellen, omdat ik de inlog kwijt was. Toen de man opnam begon ik al te janken en smeet ik mijn mobiel naar mijn moeder D:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 23:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan toch nooit iets goed doen, dus ik doe niet eens meer mijn best.

    Twijfels, zoveel twijfels. Kon ik maar in de toekomst kijken. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Twijfels, zoveel twijfels. Kon ik maar in de toekomst kijken. :c

    Dit is op dit moment ook heel erg op mij toepasbaar. :/


    Take me to wonderland

    Alle seizoenen van American Horror Story opnieuw gekeken en nu weet ik niet meer wat ik moet met mijn leven. :c


    Caution first, always.