• Ik heb een vraagje over het theorie en -examen,
    Ik moet namelijk binnenkort mijn theorie in bezit hebben, alleen nu kwam mijn oom met een suggestie om een dag cursus te volgen voor €99,- en gelijk daarna een examen te doen. De slagingsprecentage is volgens de site 80%.
    Dan heb ik het over deze site
    Ik vraag me af of mensen hier ervaring mee hebben. Nu staat er op de site wel letterlijk auto-theorie, heeft dat een verschil met als je een motorrijbewijs wilt hebben?
    Ik ben hiermee niet zo bekend mee omdat ik er totaal geen aandacht aan heb besteed tot nu toe.

    Iemand die me hierbij kan helpen? Thanks!

    Big hugs, Mehri

    Ja, een heel verschil, auto theorie is wat anders dan motor. En als je een website wil hebben waar je motor kan oefenen inclusief proef examens en proef testen kan je kijken op Itheorie

    LavenderLove schreef:
    Ja, een heel verschil, auto theorie is wat anders dan motor. En als je een website wil hebben waar je motor kan oefenen inclusief proef examens en proef testen kan je kijken op Itheorie

    Ahh, I see! Thanks, ik ga er sowieso een kijkje nemen! (K)

    Sidekicks schreef:
    (...)
    Ahh, I see! Thanks, ik ga er sowieso een kijkje nemen! (K)


    Het ligt ook aan hoe je het opneemt, sommigen doen alleen een theorie weekend bij de ANWB anderen oefenen online of uit het boekje, ligt er maar net aan hoe het bij je ligt. En alvast heel veel succes!