• De afgelopen drie- en een half jaar;

    -Rechtszaken rondom mijn studie. Twee keer voor de rechter gekomen.
    -Papa kreeg een hartinfarct die ie nog maar net heeft overleefd. Een derde van zijn hart is overleden.
    -Geen contact meer met zuslief door de rechtszaken.
    -Oma die zeurde over dat we weer contact met zuslief moesten zoeken terwijl wij dat allang deden maar zij degene is die ons buiten bleef sluiten.
    -Het café dat voor geen meter liep wat we ook probeerden. Uiteindelijk is het gesloten.
    -Papa zn muziekpraktijk die niet lekker loopt.
    -Ik die last heeft gekregen van enorme hoeveelheid tics waardoor ik nu medicijnen slik met dusdanig vervelende bijwerkingen dat ik er toch weer mee wil stoppen en kijken hoe dat verlopen zal.
    -Ik die in een dip is gekomen door alle toestanden. De dips kwamen en gingen, maar nu zit ik er weer in eentje en ik ben het best wel beu.
    -Sheila, mijn beste vriendinnetje, die is overleden. 19 November 2015. Aangereden door een auto. Nog net geen 2 jaar geworden. Ik zal je missen, lieve hond die je was. R.I.P. <3
    -De kennel die we op den duur zijn begonnen omdat de vogels niet doorging wegens de buren. Maar de kennel is nog erg hectisch en je bent er de hele dag mee bezig. Is leuk, maar ook vermoeiend.
    -Autorijden wat een enorme ramp is. Het rijden niet, maar het parkeren. Komt ook nog iets anders bij, dat ik tijdens het rijden nog wel es last heb van ZM gedachtes die ik tot dusver wel probeer te negeren, maar ik kan er alsnog helemaal niks mee.
    -Ik ben enorm aangekomen en krijg het er maar niet af. Eigen fout, want ik ben nog niet klaar om er een verandering in te brengen ofseu, of ik ben gewoon voedselverslaafd geworden. Toch erger ik me mateloos aan het getal op de weegschaal.
    -Ik voel me vaak eenzaam. Zou graag in de buurt graag vrienden willen hebben. Bij boogschieten is het nu niet bepaald top.

    Ondanks dit heb ik wel een hele lieve vriend gekregen waar ik enorm blij mee ben. <3 En heb ik hele lieve vriendinnen van Quizlet waar ik bij mag zeuren wanneer nodig en wie ik nogmaals op het hart wil drukken dat ik er ook voor hen ben wanneer nodig. Through the good, the bad and the ugly. <3


    Maar toch. Ondanks dat er ook wel leuke dingen zijn en ik me misschien gewoon niet zo moet aanstellen, denk ik dat ik gewoon de slechte dingen nog steeds niet goed verwerkt heb. Ik heb me er nog niet ''overheen'' gezet. En dat ergert me. Ik voel me down (wat ook door de medicijnen komen kan) en slecht en waardeloos en gewoon kut. Er is zoveel gebeurt de afgelopen paar jaar, en kennelijk heb ik het nog geen plekje gegeven. Ik denk er namelijk nog veelste vaak aan.


    Wat wil ik nou precies bereiken met dit topic? Geen flauw idee. Tis dezelfde zooi als waar ik wel vaker om zeur. Maar ik moet het gewoon even van me afschrijven. Dat help vaak wel.
    Koekje wanneer je dit allemaal hebt gelezen. <3

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 12:14 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nahh dat zijn echt zoveel kut dingen. Je bent echt een doorzetter, Yo! Hugs<3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    Nahh dat zijn echt zoveel kut dingen. Je bent echt een doorzetter, Yo! Hugs<3


    Thanks. Hugs back. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ah, lieve lieve Yolanda... ik vind het zo vervelend voor je dat je je zo moet voelen, zeker na de afgelopen jaren die je hebt doorstaan.

    Ik heb zelf ook het één en ander meegemaakt en dat ben ik ook nog steeds aan het verwerken dus ik weet hoe lang dat kan duren en hoe vaak je er dan nog aan terug denkt. Ook al zou je willen dat je die herinneringen/gebeurtenissen het liefst ergens kunt begraven zodat je er niet meer naar hoeft te kijken. Soms helpt het trouwens wel, om je gedachten er uit te gooien, ook al is het via chat (dus stuur mij gerust spamberichten, ik luister graag). Het is in ieder geval belangrijk dat je het niet voor jezelf houdt. Lijkt me niet verstandig om alles op te hopen totdat er een doorslaggevend iets op je pad komt waardoor je instort.
    Heb je iets waarvan je heel blij wordt als je er aan denkt? Iets wat je nog gaat doen of iets wat je hebt beleeft? Mijn tip is om die gedachte er meteen bij te trekken zodra je merkt dat je weer aan iets "slechts" denkt. Probeer de dingen in het verleden ook daadwerkelijk in het verleden te laten. Het is gebeurd, het valt niet meer te veranderen en niemand schiet er mee op als je aan de dingen in het verleden blijft denken. Nogmaals, ik maak me hier zelf ook te vaak schuldig aan, omdat ik die dingen ook nog niet helemaal verwerkt heb, maar ik denk dat het sneller gaat als je die dingen mentaal in de prullenbak gooit en er niet aan vast blijft kleven. Hecht er geen waarde meer aan en blijf vooral kijken naar het heden en je toekomst. En natuurlijk kan het zijn dat je huidige situatie je misschien ook nog niet bevalt, maar ik zeg altijd; naar regen komt zonneschijn & er is positief zonder negatief. Soms lijk je voor eeuwig in de put te zitten, maar dat komt omdat we ons veel meer concentreren op de negatieve dingen dan op de positieve dingen. Probeer dat in je hoofd te stampen; de negatieve gebeurtenissen mogen de positieve dingen niet overschaduwen!

    Dat met vrienden hebben snap ik helemaal... helaas is dat iets wat niet zomaar komt aanwaaien - al zou dat wel ideaal zijn. Het is jammer dat je dat niet gevonden hebt bij je boogschieten. Zijn die mensen allemaal niet jouw type of proberen ze geen moeite te doen om contact met jou op te nemen?

    Oh Yopanda! Hugs for you<3



    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Krolock schreef:
    Ah, lieve lieve Yolanda... ik vind het zo vervelend voor je dat je je zo moet voelen, zeker na de afgelopen jaren die je hebt doorstaan.

    Ik heb zelf ook het één en ander meegemaakt en dat ben ik ook nog steeds aan het verwerken dus ik weet hoe lang dat kan duren en hoe vaak je er dan nog aan terug denkt. Ook al zou je willen dat je die herinneringen/gebeurtenissen het liefst ergens kunt begraven zodat je er niet meer naar hoeft te kijken. Soms helpt het trouwens wel, om je gedachten er uit te gooien, ook al is het via chat (dus stuur mij gerust spamberichten, ik luister graag). Het is in ieder geval belangrijk dat je het niet voor jezelf houdt. Lijkt me niet verstandig om alles op te hopen totdat er een doorslaggevend iets op je pad komt waardoor je instort.
    Heb je iets waarvan je heel blij wordt als je er aan denkt? Iets wat je nog gaat doen of iets wat je hebt beleeft? Mijn tip is om die gedachte er meteen bij te trekken zodra je merkt dat je weer aan iets "slechts" denkt. Probeer de dingen in het verleden ook daadwerkelijk in het verleden te laten. Het is gebeurd, het valt niet meer te veranderen en niemand schiet er mee op als je aan de dingen in het verleden blijft denken. Nogmaals, ik maak me hier zelf ook te vaak schuldig aan, omdat ik die dingen ook nog niet helemaal verwerkt heb, maar ik denk dat het sneller gaat als je die dingen mentaal in de prullenbak gooit en er niet aan vast blijft kleven. Hecht er geen waarde meer aan en blijf vooral kijken naar het heden en je toekomst. En natuurlijk kan het zijn dat je huidige situatie je misschien ook nog niet bevalt, maar ik zeg altijd; naar regen komt zonneschijn & er is positief zonder negatief. Soms lijk je voor eeuwig in de put te zitten, maar dat komt omdat we ons veel meer concentreren op de negatieve dingen dan op de positieve dingen. Probeer dat in je hoofd te stampen; de negatieve gebeurtenissen mogen de positieve dingen niet overschaduwen!

    Dat met vrienden hebben snap ik helemaal... helaas is dat iets wat niet zomaar komt aanwaaien - al zou dat wel ideaal zijn. Het is jammer dat je dat niet gevonden hebt bij je boogschieten. Zijn die mensen allemaal niet jouw type of proberen ze geen moeite te doen om contact met jou op te nemen?


    Thank you. <3

    En dat van de happy-thoughts is een beetje een probleem. Dingen maken me de laatste tijd niet meer echt blij, ook niet de dingen die leuk zouden moeten zijn. :/ Wat dat betreft overwint het slechte het toch nog behoorlijk vaak van het goede.

    Maar verleden is verleden inderdaad. Maar richten op de toekomst kan ik me nog niet en het heden bevalt me niet. Maar dunno hoe het heden te veranderen. Duuuus gaat lekker. :')

    Ik let inderdaad meer op de negatieve dingen dan op de positieve. Altijd al gedaan. Hoewel daar denk ik wel verandering in moet komen inderdaad.. (A)

    Naja dat met boogschieten, men deed een tijd niet normaal maar nu wel weer. Maar het is gewoon mijn kleur niet. Ik pas er niet tussen. En eentje ervan ziet mij wel als beste vriendin, maar ik haar niet. Want ze is niet iemand bij wie je terecht kunt wanneer er iets is. Daarvoor leeft ze teveel in haar wereldje met haarzelf en haar vriendje. Dus voor mij is ze gewoon een vriendin. Tis er wel eentje gelukkig. Maar echt vaak kan ik niet bij dr terecht en dat vind ik jammer.





    @Kim
    Thank you for the gifs. I like them. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tracker schreef:
    Nahh dat zijn echt zoveel kut dingen. Je bent echt een doorzetter, Yo! Hugs<3


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)


    Thank you. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet niet zo'n lange troostende tekst te schrijven, maar ik wilde je even weten dat je bij mij terecht kunt als er iets is. Of als je gewoon iets wilt vertellen. :) Je bent geweldig en aardig, en geweldig aardig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik weet niet zo'n lange troostende tekst te schrijven, maar ik wilde je even weten dat je bij mij terecht kunt als er iets is. Of als je gewoon iets wilt vertellen. :) Je bent geweldig en aardig, en geweldig aardig.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Thank you both. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Blub, eigenlijk wat Manon zegt. Je weet dat ik er voor je ben, maar mijn inspiratie is weg ge-fotoshopt -haha grappig van mezelf-.....anyways als je wilt praten. I am everywhereeee.


    You were born original, don't die as a copy.

    Patholoog schreef:
    Ik weet niet zo'n lange troostende tekst te schrijven, maar ik wilde je even weten dat je bij mij terecht kunt als er iets is. Of als je gewoon iets wilt vertellen. :) Je bent geweldig en aardig, en geweldig aardig.


    Ja same here, Yolanda!

    Je mag me altijd een berichtje sturen als je ergens mee zit, en natuurlijk moeten we maar eens snel meeten! (flower)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Awh, Yopanda, ik weet dat je het moeilijk hebt, en vind het nog eens erg pijnlijk dit allemaal opgelijst te zien. Omdat ik eigenlijk geen enkel persoon ken die dit zo hard niet verdiend als jij. Je bent lief, begripvol, leuk, grappig, en nog veel meer dingen. Maar bovenal, je bent een grote, lieve vriendin.

    Liefste Yolanda, als er ook maar iets is, al gaat het maar over slecht geslapen te hebben, je kan altijd bij mij terecht. Ik heb weinig tijd, zelfs veel te weinig tijd. Maar voor jou maak ik tijd!(K)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 19:51 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Nawh Yolanda... echt niet leuk dat je je zo voelt. Kon ik je maar een hele dikke knuffel geven. Als je nood hebt aan een praatje, je weet me te vinden, he! Vergeet niet dat je een toppertje bent!


    16 - 09 - '17

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 20:26 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss