• ...waarop je mensen aan het stalken bent en per ongeluk vriendschapverzoeken stuurt. Gebeurde me vorige week. Net was ik een of andere instelling aan het stalken op facebook, geef ik ze per ongeluk een recensie en is het ook nog een recensie van 1 ster. Dus ik werd knalrood, hartstikke snel paste ik het weer aan maar blaaaah. Die facebook app en ik zijn geen vrienden.
    Herkennen jullie dit? Wat is er tegen te doen hahaha, het gebeurt me zo vaak de laatste tijd :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn god, dit is zó herkenbaar. Soms ben ik gewoon een pagina aan het checken en dan like ik ineens iets, terwijl ik dat niet wil. Laatst was het een meme over dode kinderen of zo en ik dacht 'NO I SHOULD NOT HAVE LIKED THAT'


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Priestess schreef:
    Mijn god, dit is zó herkenbaar. Soms ben ik gewoon een pagina aan het checken en dan like ik ineens iets, terwijl ik dat niet wil. Laatst was het een meme over dode kinderen of zo en ik dacht 'NO I SHOULD NOT HAVE LIKED THAT'


    Dit. Gewoon dit. Haha


    26 - 02 - '16

    Met alle apps eigenlijk. Vooral snapchat.

    'haha kut foto'
    *zet hem in story en komt er pas na achttien uur achter*

    'deze is ook lelijk'
    *wil hem naar beste vriendin sturen maar stuurt hem naar een willekeurig oud klasgenoot*


    i put the fun in funeral

    Haha, ik knoei vooral met mijn chats die open staan. Vorige week trok ik een screenshot van een chat die ik had met een jongen die ik leuk vind en wou het doorsturen naar een goede vriendin, maar stuurde het per ongeluk terug naar dezelfde jongen. :W


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Haha, ik knoei vooral met mijn chats die open staan. Vorige week trok ik een screenshot van een chat die ik had met een jongen die ik leuk vind en wou het doorsturen naar een goede vriendin, maar stuurde het per ongeluk terug naar dezelfde jongen. :W

    Oh wat naar! Dat is mij ook wel eens overkomen - ook met gewoon typen. Kreeg een bijna een hartaanval. :')

    Hahaha vorige week was ik de facebook van een jongen die ik leuk vind aan het stalken, krijg ik iets later een appje van een vriendin met een screenshot van haar tijdlijn. Blijkbaar had ik een bericht van hem uit 2012 geliket waarin stond dat zijn beugel er eindelijk uit mocht. Oeps :')


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Haha, ik herken het. Ooit al meegemaakt met een vriendschapsverzoek en het liken van pagina's die ik eigenlijk niet eens wilde liken.


    16 - 09 - '17

    Ik was onlangs iemand aan het stalken op Twitter, druk ik op de volgknop. :'D Het is echt heel erg herkenbaar, haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Krolock schreef:
    (...)
    Oh wat naar! Dat is mij ook wel eens overkomen - ook met gewoon typen. Kreeg een bijna een hartaanval. :')

    Ik had ook een hartaanval toen, probeer je daar maar eens uit te lallen. :Y)


    Take me to wonderland

    Ik heb er eigenlijk geen last van. :') Gelukkig ook maar. ^.^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Daar heb je geen last van als je geen Facebook of andere social media hebt :Y)
    Maar ik kan me wel voorstellen dat het even voor paniek zorgt :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Haha ik heb ooit per ongeluk een drie jaar oude profielfoto van mijn crush geliked. En zijn twee jaar oude profielfoto ook nog. En het ergste is: toen heb ik ze ook weer ge-unliked. Kortom: hij kreeg twee meldingen van nieuwe likes op oude foto's en vervolgens stond ik er niet eens meer tussen. :X


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    meestal unlike ik het snel weer maar je krijgt alsnog een melding tho heb ik vooral op insta als je de tags wil checken whoops just liked sth of the person you hate the most :')


    ooit stuurde ik eens een foto van mezelf in een groepschat ipv een screenshot *awkwaaaard*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Haha, oeps!

    Ik heb dat met Swarm. Ik ben weinig actief in apps en dat is nu de enige app waar ik af en toe eens kijk. En als ik eens door de lijst ga om te zien waar iedereen uit hangt, klik ik af en toe op het 'hartje' zonder het door te hebben. Meestal heb ik dan ook de meest onnozele plaatsen geliked. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oops. Zo net per ongeluk iemand een vriendenverzoek verstuurd. Direct weer verwijderd x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •