• ... Windigo, omdat Wendigo al bezet was.
    Eigenlijk betekenen de twee namen precies hetzelfde, maar anders geschreven.

    Een Wendigo of Windigo is een wezen dat lijkt op een mens, maakt met zijn spierwitte ogen en vlijmscherpe tanden, maar hij toch onderscheidt. Ze zijn ook cannibaliatisch, maar goed, hahah.
    Ik heb de Wendigo van Teen Wolf aangehouden, omdat ik deze er super vet uit vind zien.

    Ik weet ook al als wat ik naar Elfia ga volgend jaar *smirk*

    [ bericht aangepast op 21 okt 2016 - 11:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klinkt als iets wat je niet in een donker steegje wilt tegen komen.=x
    Anyways, zo wen ik nooit aan namen.D=


    You were born original, don't die as a copy.

    Leuke username! Al schrok ik wel bij de beschrijving omdat ik gewoon heel slim een 15/16+ boek zat te lezen wat iets enger leek dan ik eerst dacht, zeker in het donker
    Ik heb Teen Wolf nog steeds niet gekeken maar ik zat gisteravond dus een eng boek te lezen met vampiers en een post apocalyptische wereld, en een soort wezens die ook kannibalistisch waren en witte ogen en scherpe tanden, alleen dan meer een beetje "Gollum" achtig en ik had echt zoiets van "Help, niet weer dat wezen!"
    Maar deze lijken minder eng haha, en de naam blijft leuk (;


    obsessive rage

    Hell yes, een van mijn favoriete 'supernatural creatures', haha. Nou heb ik geen Teen Wolf gezien, maar door Until Dawn weet ik al genoeg :Y)


    wat was dit ookalweer

    DarIing schreef:
    Leuke username! Al schrok ik wel bij de beschrijving omdat ik gewoon heel slim een 15/16+ boek zat te lezen wat iets enger leek dan ik eerst dacht, zeker in het donker
    Ik heb Teen Wolf nog steeds niet gekeken maar ik zat gisteravond dus een eng boek te lezen met vampiers en een post apocalyptische wereld, en een soort wezens die ook kannibalistisch waren en witte ogen en scherpe tanden, alleen dan meer een beetje "Gollum" achtig en ik had echt zoiets van "Help, niet weer dat wezen!"
    Maar deze lijken minder eng haha, en de naam blijft leuk (;


    Als ze op Gollum leken dan zijn het ook Wendigo's. Zoek maar eens de Wendigo van Until Dawn op :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HoImes schreef:
    Hell yes, een van mijn favoriete 'supernatural creatures', haha. Nou heb ik geen Teen Wolf gezien, maar door Until Dawn weet ik al genoeg :Y)


    Ja precies dat. Ze zijn geweldig! <3

    [ bericht aangepast op 21 okt 2016 - 11:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wilde al bijna zeggen dat een Wendigo een bos demon is die op een hert lijkt en mensenvlees opeet, maar toen zag ik dat je het over de Wendigo's had van Teen wolf.

    Teen wolf



    Until Dawn



    Mythical Wendigo

    [ bericht aangepast op 21 okt 2016 - 11:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    YandereChan schreef:
    Ik wilde al bijna zeggen dat een Wendigo een bos demon is die op een hert lijkt en mensenvlees opeet, maar toen zag ik dat je het over de Wendigo's had van Teen wolf.


    Klopt, er zijn veel verschillende vormen van, maar de bosdemoon ken ik ook ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Die dingen klinken zoooo creepy D:


    26 - 02 - '16

    Ik dacht meteen aan Supernatural, haha :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Brynjolf schreef:
    Ik dacht meteen aan Supernatural, haha :"D


    Hebben ze ze daar ook? :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet gewoon altijd aan Until Dawn denken, I like!


    16 - 09 - '17

    Windigo schreef:
    (...)

    Als ze op Gollum leken dan zijn het ook Wendigo's. Zoek maar eens de Wendigo van Until Dawn op :Y)


    Ze zijn in dat boek net wat anders haha, maar ze lijken er wel op (al had ik ze in mijn hoofd natuurlijk nog tien keer erger voorgesteld, haha)


    obsessive rage

    Brynjolf schreef:
    Ik dacht meteen aan Supernatural, haha :"D


    Voel me nu teleurgesteld dat ik daar niet aan dacht, hah.


    wat was dit ookalweer

    Windigo schreef:
    (...)

    Hebben ze ze daar ook? :o


    Yep (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen