• Want binnenkort ben ik jarig en werd aan mij gevraagd om een verlanglijstje te maken. Nu heb ik er een swarovski armband, een luchtje en een deathly hallows ketting op staan. Alleen heb ik geen flauw idee wat ik nog meer kan vragen.

    Boeken zijn de meest voor de hand liggende, maar ik heb nog een boekenbon.

    Dus iemand nog een idee?

    (Dit klinkt echt stom, maar ik heb echt geen idee wat ik nog meer kan vragen)

    (Ik vond het niet echt passen bij feestdagen dus vandaar dat ik hem hier heb neer gezet, als dat niet goed is, sorry)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 14:09 ]


    Physics is awesome

    Ik heb een fantastische schoonfamilie die mij met de feestdagen altijd cadeaubonnen geven van m'n favoriete (kleding)winkels :3
    Zelf geef ik vaak bioscoopbonnen aan m'n schoonzusjes, omdat ik weet dat ze dat graag doen...

    Misschien iets hobby gerelateerd? Of bijvoorbeeld iets wat je nog nodig hebt? Afin, daar gebruik ikzelf dus ook veelal de feestdagen voor, voor praktische stuff wat ik nodig heb, maar waar niet direct geld aan uit wil geven of continue uitstel wegens andere prioriteiten :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Misschien een dagje ergens heen of zo, als je dat leuker vind? Naar een pretpark, dierentuin, museum, dagje shoppen in een grote stad, uit eten, high tea, musical, iets in die richting?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Valkyries schreef:
    Ik heb een fantastische schoonfamilie die mij met de feestdagen altijd cadeaubonnen geven van m'n favoriete (kleding)winkels :3
    Zelf geef ik vaak bioscoopbonnen aan m'n schoonzusjes, omdat ik weet dat ze dat graag doen...

    Misschien iets hobby gerelateerd? Of bijvoorbeeld iets wat je nog nodig hebt? Afin, daar gebruik ikzelf dus ook veelal de feestdagen voor, voor praktische stuff wat ik nodig heb, maar waar niet direct geld aan uit wil geven of continue uitstel wegens andere prioriteiten :'D


    Dat is heel handig, dan kan je zelf kiezen. Bioscoopbon klinkt als een goed idee.

    Vandaar de armband van Swarovski die op mijn lijstje staat, ik heb hem niet per se nodig, maar hij is zo mooi en een beetje duur. Momenteel kan ik niks bedenken wat ik nog nodig heb (ik klink nu net als een verwend nest, maar ik heb net een overhemd/blous, trui en nieuwe enkellaarsjes gekocht).


    Physics is awesome

    Vraag moneyszzzz


    Everything is illuminated by the light of our past.

    JDM schreef:
    Misschien een dagje ergens heen of zo, als je dat leuker vind? Naar een pretpark, dierentuin, museum, dagje shoppen in een grote stad, uit eten, high tea, musical, iets in die richting?


    Dat is een goed idee. Uit eten gaan we al, omdat ik graag uit eten wilde met mijn verjaardag. (Ieder jaar pizza is ook leuk, maar ik dacht uit eten is ook leuk)

    Misschien krijg ik mijn ouders dan eindelijk weer eens de bioscoop in. ;)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 20:02 ]


    Physics is awesome

    Kaartjes voor de Harry potter expo in Utrecht?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Kaartjes voor de Harry potter expo in Utrecht?


    Ook een goed idee.


    Physics is awesome

    Ik zou ook zeggen geld of cadeaubonnen voor bepaalde winkels. Of misschien een seizoen van een serie, een film, een boek of een cd dat je nog graag wil?


    16 - 09 - '17

    AdamSandler schreef:
    Vraag moneyszzzz


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Reigns schreef:
    Ik zou ook zeggen geld of cadeaubonnen voor bepaalde winkels. Of misschien een seizoen van een serie, een film, een boek of een cd dat je nog graag wil?


    Dan kan ik Grimm vragen of die serie van How to train your dragon! *happy face*


    Physics is awesome

    AdamSandler schreef:
    Vraag moneyszzzz


    Geld is handig, maar persoonlijk vind ik cadeautjes toch leuker.


    Physics is awesome

    Boeken, parfum, lichaamsverzorgingsproducten, kleren, sjaals, een tas, een horloge. Dat zijn zo de dingen die ik meestal krijg op feestdagen. Of geld, als ik spaar voor een gsm of een iPod of iets duurder. Je kunt ook geld vragen om bijvoorbeeld eens weg te gaan naar Londen of Parijs of zo. Misschien een ticket voor een dagtrip of weekendtrip.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 21:30 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Boeken, parfum, lichaamsverzorgingsproducten, kleren, sjaals, een tas, een horloge. Dat zijn zo de dingen die ik meestal krijg op feestdagen. Of geld, als ik spaar voor een gsm of een iPod of iets duurder. Je kunt ook geld vragen om bijvoorbeeld eens weg te gaan naar Londen of Parijs of zo. Misschien een ticket voor een dagtrip of weekendtrip.


    Qua boeken weet ik niet zo goed wat ik wil hebben (en ik heb nog een boekenbon). Parfum staat al op de lijst (volgens mij heb ik straks een collectie van DKNY geuren), lichaamsverzorgingsproducten koop ik liever zelf, kleding heb ik pas gekocht, sjaal heb ik nog net zoals een tas. Horloge heb ik nog niet, maar na het slopen van een eerder horloge weet ik niet zeker of iemand mij een horloge als cadeau wil geven.

    Sorry, ik wil je ideeën echt niet af kraken, maar ik ga even voor mezelf na wat handig is.

    Toevallig ben ik laatst nog naar Parijs geweest, hoewel ik nog wel naar London wil.


    Physics is awesome

    Ikzelf krijg meestal geld. Afgelopen jaar ponden omdat ik naar engeland ga. Ehhh verder. Ik geef vaak mijn moeder bloemenbonnen of een dagje sauna of high tea. Zelf ben ik het meeste blij met geld tenzij ik iets heb wat ik wil


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Je kan ook kleding vragen of bijv een Fashion Cheque


    26 - 02 - '16