• .. moeten we iets vertellen over wat dicht bij jou ligt en het moet uitgebreid zijn, maar ook 5 minuten max. Bij mij is mn hobby tekenen. Maar ik weet niet of het gepast is om dan zeg maar vanaf een schets helemaal uit te gaan leggen tot schaduwen en hoe en waarom ik dat leuk vind etc. Of is dat niet gepast voor 6 VWO? Het zijn hele simpele onderwerpen allemaal, omdat het totaal gericht is op je gebruik van grammatica. Wat vinden jullie? Zou jullie dat interesseren?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Bij zulke opdrachten had ik altijd zoiets van: het interesseert me niet of het jullie iets interesseert, als ik er maar 5 minuten mee vol krijg...
    Dus, doen!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik zou het super vinden! Maar je moet wel kijken dat het niet te langdradig wordt, dus niet 5 minuten over één schaduw praten (; maar ik denk dat dat wel goed zit ^^

    Het lijkt me zeker interessant! Tijdens presentaties van mijn oude klas merkte ik dat heel veel interessant kan zijn, zo lang iemand er maar met passie en plezier over kan vertellen. Als je zo van tekenen van houdt, zou ik er zeker over vertellen. Ook leuk om het plezier dat je erin hebt met je klasgenoten te delen, lijkt me! (A)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Puellae schreef:
    Ik zou het super vinden! Maar je moet wel kijken dat het niet te langdradig wordt, dus niet 5 minuten over één schaduw praten (; maar ik denk dat dat wel goed zit ^^


    Nee, nee dat snap ik haha. Maak me alleen zorgen dat het niet te diep in gaat over 'waarom het bij mij past', omdat ik dan praat over de tekening zelf zeg maar.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Nee, nee dat snap ik haha. Maak me alleen zorgen dat het niet te diep in gaat over 'waarom het bij mij past', omdat ik dan praat over de tekening zelf zeg maar.


    Als jij daarmee jouw enthousiasme kunt overbrengen, dan laat je zien hoe het jouw aangaat en wat het met je doet. Dat is denk ik een hele mooie manier om te laten zien waarom het typisch jou is.