• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 12:31 ]


    i put the fun in funeral

    Nooh, ik probeerde iets te posten maar het vorige topic was net gesloten. Anyway, klaag klaag, mijn vader rookt beneden een sigaar net wanneer ik een keer echt mijn kamer uit wil, klaag klaag. Alles stinkt. :c

    Edit: Ik zit nu in de keuken omdat het daar het minst erg is relatief gezien maar de wifi suckt hier MAAR er keek net een hond door het keukendeurrampje, dus die zit nu naast me. Lichtpuntjes.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2016 - 23:57 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vrijdag, Shania. Vrijdag ben je van deze stress af en kun je even afkoelen ergens anders dan huis. Maar vrijdag duurt nog twee/drie dagen en ik ga die dagen niet overleven als ik zo op deze manier doorga.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I tried. But failed. Again.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2016 - 23:56 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Slapen of werken... dingen afmaken lijkt het verstandigste maar ergens zou slapen ook niet onverstandig zijn... Eerst maar eens een kopje thee drinken.


    Happy Birthday my Potter!

    ik wil knuffelen


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Dit zorgt er voor dat ik vol zelfmedelijden de hele nacht op wil blijven om te eten.


    Your make-up is terrible

    Morgen de wekker maar vroeg om nog te leren voor mn tentamen. Ik moet eccht iets doen aan mijn zelfdiscipline


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik relate te erg aan lower your expectations van bo burnham.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Óf de kennel, óf de muziek, óf vriendje. Uugh. Echt. Ik haat dit! Kill me please ofseu.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil niet ziek zijn. Ik voel me zoo beroerd. God please kill me already instead of this torture!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    De 73e aflevering alweer. *O*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan super into someone zijn en als hij dan vraagt of ik een keer wat wil doen abort abort


    i put the fun in funeral

    I was not prepared for Rent to be this sad.


    kindness is never a burden.

    Ik heb echt niet lekker geslapen.

    Ja mevrouw, u kunt zoutig blijven kijken, maar dat interesseert me echt geen ene fuck. In plaats van dat u het meest linkse/rechtse klapstoeltje pakt, plant u uw vettige derrière op de middelste. Ik kom graag naast u zitten. Dit ook omdat de coupés een klein beetje vol zitten.

    Tl;Dr: Ik haat het wanneer mensen het middelste klapstoeltje van de drie in de trein bezetten en vervolgens chagrijnig worden als je naast hen gaat zitten. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)