• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 12:31 ]


    i put the fun in funeral

    Gibbs schreef:
    (...)

    Klopt. Mijn eigen dromen gaan vóór een vriendje. Eigenlijk. Eigen leven gaat voor, of hoe men dat ook precies zeggen mag. Ik denk dat ik het er gewoon met hem over moet hebben. Dan weet ik waar hij staat, maar weet hij ook waar ik sta en wat ik wil.
    Dat duidelijk maken dat hij me niet zal verliezen doe ik iedere dag al zo wat. Maar dat is via whatsapp, om het dat in real ook te vertellen is vast geen dom plan. Dankje. (:

    Sowieso ben ik denk ik gewoon te overstuur op dit huidige moment om helemaal helder te denken. Heb ik wel vaker wanneer me iets is overkomen. :/


    No prob! Je moet je dromen volgen en het klinkt waarschijnlijk verschrikkelijk cliché, maar als hij écht van je houdt, zal hij dat accepteren. Hij raakt je niet kwijt aan muziek, je zal je denk ik alleen maar rotter voelen als je voor hem kiest en je droom achterlaat om hem tevreden te houden. (:
    Succes. c; PB me maar als je nog wilt praten, okay? (volgens mij heb je zelfs mijn nummer)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    No prob! Je moet je dromen volgen en het klinkt waarschijnlijk verschrikkelijk cliché, maar als hij écht van je houdt, zal hij dat accepteren. Hij raakt je niet kwijt aan muziek, je zal je denk ik alleen maar rotter voelen als je voor hem kiest en je droom achterlaat om hem tevreden te houden. (:
    Succes. c; PB me maar als je nog wilt praten, okay? (volgens mij heb je zelfs mijn nummer)


    Ja, dat denk ik eigenlijk dus ook. Want muziek is al mjin hele leven onderdeel van mij. Ik kan het niet voor ogen zien om dat te verliezen. :/
    Maar als hij echt van me houdt zal ie het vast wel accepteren idd. Ik moet gewoon eens goed met hem gaan praten over hoe en wat.

    Dankjewel in ieder geval nogmaals. <3 En volgens mij heb ik inderdaad je nummer! Van de Groningen meeting, right? x) haha ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zak er maar in. Echt, en diep ook. Klootzak.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ja, dat denk ik eigenlijk dus ook. Want muziek is al mjin hele leven onderdeel van mij. Ik kan het niet voor ogen zien om dat te verliezen. :/
    Maar als hij echt van me houdt zal ie het vast wel accepteren idd. Ik moet gewoon eens goed met hem gaan praten over hoe en wat.

    Dankjewel in ieder geval nogmaals. <3 En volgens mij heb ik inderdaad je nummer! Van de Groningen meeting, right? x) haha ^^


    Doen! Doen doen doen! Als het zo belangrijk voor je is, zal hij dat wel inzien.

    Ja, volgens mij wel! :'D Was er niet bij maar shhh dat maakt niet uit. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Doen! Doen doen doen! Als het zo belangrijk voor je is, zal hij dat wel inzien.

    Ja, volgens mij wel! :'D Was er niet bij maar shhh dat maakt niet uit. :')


    Zal ik doen. Maar wel nadat ik zelf wat rustiger ben in mijn hoofd en hij klaar is met zijn werk haha. Hij appte me wel dat ik m gewoon onder werktijd bellen mag, maar dat doe ik toch maar niet. Ga 'm liever niet in de problemen brengen door 'm nu te bellen. :p


    Hahahah och, kom dan naar de volgende Grunn' meeting? (waar ik niet bij zal zijn want ik moet thuis op alle beesten passen want pa en ma zijn er niet, mweeh. :C )


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik snap echt geen fck meer van je. Serieus. Wie the fack ben je?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Zal ik doen. Maar wel nadat ik zelf wat rustiger ben in mijn hoofd en hij klaar is met zijn werk haha. Hij appte me wel dat ik m gewoon onder werktijd bellen mag, maar dat doe ik toch maar niet. Ga 'm liever niet in de problemen brengen door 'm nu te bellen. :p


    Hahahah och, kom dan naar de volgende Grunn' meeting? (waar ik niet bij zal zijn want ik moet thuis op alle beesten passen want pa en ma zijn er niet, mweeh. :C )


    Haha, lijkt me inderdaad niet handig. :'D

    Ja, daar kom ik denk ik wel heen! Hoef ik niet te werken, in ieder geval ^^
    Nou zeg. Dit gaat goed eh HAHAHA


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Haha, lijkt me inderdaad niet handig. :'D

    Ja, daar kom ik denk ik wel heen! Hoef ik niet te werken, in ieder geval ^^
    Nou zeg. Dit gaat goed eh HAHAHA


    Neee, daarom! Hahaha


    Noh, damnit. :C De meeting erna zijn we er gewoon allebei, deal? :Y) Hahahah x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Neee, daarom! Hahaha


    Noh, damnit. :C De meeting erna zijn we er gewoon allebei, deal? :Y) Hahahah x)


    Deal. :Y)
    Waar kom jij vandaan dan?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    je girl is nog steeds ziek. ik krijg steeds meer twijfels over deze studie, omdat ik al m'n tentamens slecht heb teruggekregen en ik van plan was niks meer te missen, en nu ben ik dus de hele week (?) ziek I guess


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Miall schreef:
    (...)

    Deal. :Y)
    Waar kom jij vandaan dan?


    Ik woon in Roswinkel maar als ik naar Grunn' ga pak ik de bus vanuit Emmen. (:
    Jij zit zelf wel gewoon in Groningen, toch? Of niet?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik woon in Roswinkel maar als ik naar Grunn' ga pak ik de bus vanuit Emmen. (:
    Jij zit zelf wel gewoon in Groningen, toch? Of niet?


    *gaat googelen*
    Oh, vlak bij de Duitse grens! Emmen is idd wat dichterbij, denk ik. :'D
    Jup, ik woon in de stad, haha. Stadjer hier (en ik kom hier niet eens vandaan whooo) ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Eerste 8 van het jaar. Yeah.
    tenminste een 8 dit jaar


    Doing what you like is freedom, liking what you do is happiness.

    Miall schreef:
    (...)

    *gaat googelen*
    Oh, vlak bij de Duitse grens! Emmen is idd wat dichterbij, denk ik. :'D
    Jup, ik woon in de stad, haha. Stadjer hier (en ik kom hier niet eens vandaan whooo) ^^


    Jupjup. Maar Emmen is ook maar kwartiertje rijden van uit Roswinkel dus dat valt reuze mee opzich. (:
    Aah, stadsmensiee! Haha x)
    Ik kom ook niet uit Roswinkel oorspronkelijk. Ben geboren bij Elden dat bij Arnhem in de buurt ligt. Toen verhuist naar Apeldoorn en toen verhuist naar Roswinkel. x) hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Jupjup. Maar Emmen is ook maar kwartiertje rijden van uit Roswinkel dus dat valt reuze mee opzich. (:
    Aah, stadsmensiee! Haha x)
    Ik kom ook niet uit Roswinkel oorspronkelijk. Ben geboren bij Elden dat bij Arnhem in de buurt ligt. Toen verhuist naar Apeldoorn en toen verhuist naar Roswinkel. x) hahaha


    HAHA. Dit was mijn eerste keer ooit verhuizen. :'D Ik kom uit Castricum, oorspronkelijk (bij Beverwijk en Alkmaar en zo), dus de Randstad. Wat een verschil met Groningen, seriously. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.