• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 12:31 ]


    i put the fun in funeral

    Ik heb echt zin in Halloween, maar ik droomde vannacht dat alles super awkward werd. D:


    Your make-up is terrible

    Ik ben een bittere bitch, iknow.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Thunderfvck schreef:
    Ik heb echt zin in Halloween, maar ik droomde vannacht dat alles super awkward werd. D:


    aww het word superleuk! Heb je die treats nog gezien waarin ik je getagged had? ;D maar nu ik vrij ben die dag...kan ik die koekjes maken!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    aww het word superleuk! Heb je die treats nog gezien waarin ik je getagged had? ;D maar nu ik vrij ben die dag...kan ik die koekjes maken!


    Yes, die waren awesome! Bedoel je die heksenvingers? 8D


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Yes, die waren awesome! Bedoel je die heksenvingers? 8D


    jaaa die bedoel ik 8D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Duits verpest. Wat een verrassing :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Eigen ponnie knippen gaat mij nog goed af c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weet je wat ik wil?
    Een opblaaskrokodil Weer beginnen met een RPG aangezien het al meer dan een jaar is geleden dat ik er nog aan meedeed.
    En ik mis het...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik dacht dat wij een afspraak hadden gemaakt. Kom die dan ook na. Jammer voor je dat het nu zo gegaan is. Niet mijn probleem.

    Nortia schreef:
    Weet je wat ik wil?
    Een opblaaskrokodil Weer beginnen met een RPG aangezien het al meer dan een jaar is geleden dat ik er nog aan meedeed.
    En ik mis het...


    Nu heb ik dat liedje in mijn hoofd.
    Er zijn momenteel een paar leuke rollentopics open. ;3


    Your make-up is terrible

    Seeing her face for just a moment brightens up my entire day.


    kindness is never a burden.

    Yonghwa schreef:
    Ik ben een bittere bitch, iknow. (betreft mn ex dan)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 16:51 ]


    Stenenlikker

    Ik schaam me zo kapot nu :( :( :( voor de tweede (!) keer logopedie gemist ondanks dat ik beloofd heb te komen! Godverdegodverdegodvertyfusteringgoddamnit waarom heb ík dat weer, waarom ben altijd zo ongelofelijk stom!?


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Neee wim ga nu niet emo bij de tasjes liggen :c ik vind het al moeilijk je alleen te laten, wetend dat baasje niet om 18.00 thuis is en ik zelf weer als eerste thuis kom om om 22 uur :c ik weet dat je 4 uur red maar ik trek t niet :c

    Edit; ja ga demonstratief op me jas liggen... maakt het niet erger hoor...

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 17:08 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Boobstreamers geven vrouwelijke streamers een slechte naam.