• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 12:31 ]


    i put the fun in funeral

    Haal mijn tieten eraf pls thnx


    Caution first, always.

    God damnit...Ik heb volgens mij een allergische reactie op mijn rug en het jeukt echt verschrikkelijk! (no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oke dan niet. Lol.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lieke, stop met eten. Please man. Je hebt een dikke kont en dikke bovenbenen. En kijk alsjeblieft niet naar je buik. Gadver.

    Zal ik iets goeds doen en misschien wel stamceldonor worden?

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 19:28 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Maar jij bént gewoogewoon awesome. C:

    Wiarda schreef:
    (...) Constant mild ondergewaardeerd mens van het jaar award naar Inge want idk soms zal je er wel gek van worden maar je plakt al ongeveer een jaar bovenaan mijn meest gebruikte chats op Whatsapp om een reden, insert glitteremoji

    // het was de bedoeling dat ik the great gatsby ging lezen en in plaats daarvan las ik

    nog meer spock/kirk fanfic jiP JE HEBT EEN PROBLEEM DIT IS EEN INTERVENTIE


    Ik reageer hier nu echt heel laat op maar ?! omg nee JULLIE zijn awesome (en schatjes aw). (bloos)

    (En ik zou je wel willen helpen met die interventie, Jip, maar dat zou erg hypocriet van me zijn gezien mijn eigen ficleesgewoontes, dus ik zal het houden bij een bemoedigend schouderklopje. Gatsby is een vrij kort boek en ik heb het ooit vrijwillig gelezen en herinner me het als vrij leuk, dus dat komt vast goed. :Y))

    ---

    Boeken: DONE
    Powerpoints en notities: here i come


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Flamers

    oke qing nu moet je echt kappen met wenen


    het is zonet dubbel en dik bewezen dat je gewoon overbodig bent en het niemand een fuck kan schelen, ik denk niet dat iemand doorheeft dat ze je echt gekwetst hebben want als ":/" het enige is wat ze kunnen zeggen, wel ja va te faire foutre


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh my gosh, I can switch characters? Yaaaay I'm Var!

    Metamorphoses schreef:
    oke qing nu moet je echt kappen met wenen


    het is zonet dubbel en dik bewezen dat je gewoon overbodig bent en het niemand een fuck kan schelen, ik denk niet dat iemand doorheeft dat ze je echt gekwetst hebben want als ":/" het enige is wat ze kunnen zeggen, wel ja va te faire foutre


    savage

    ///oke nee ff serieus dat is gewoon rude en dan doen ze nog die shit van ":/" ja fuck them
    en remember als er iets misgaat moet je gewoon zeggen: va te faire enculer avec un cactus sangulante. klopt dat??

    ///sorry wiskunde leerkracht dat ik mijn huiswerk altijjd vergeet te maken maar ja begin eerst wat uit te leggen en kom dan pls want ik snap hier geen ene kut van i mean like???? dus pls meneet leer uitleggen want not everyone is smart like other people like you

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 20:28 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ugh flutzooi. Ga weg misselijkheid, duizeligheid en hoofdpijn. Ik heb hier geen tijd voor. Ik heb morgen een tentamen, moet daarna nog iets doen, heb zaterdag een extreem volle dag, zondag de hele dag repetitie. Ik weet niet of dit wel of geen hersenschudding is, maar wat het ook is: GA WEG IK HEB HIER GEEN TIJD VOOR.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben echt misselijk door het eten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zeg gewoon dat je niet wilt komen.


    Your make-up is terrible

    hahahahahhaha komen ze nu af met een tekstje dat het "echt niet persoonlijk bedoeld is en ze het echt begrijpen dat ik het niet leuk vindt"

    idk misschien kan je ipv zo'n waardeloos berichtje te sturen er werkelijk iets aan doen
    jullie hebben geen ogen in je kassen of wat
    zien jullie niet dat ik ALTIJD alleen ben idk haha gewoon jullie pels redden :W
    t'en va

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 20:46 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wanneer een Youtuber problematisch is, maar bepaalde playthrough's van vroeger zo leuk zijn dat je ze weer wil kijken, maar ????? want is het nou een piece of shit of?


    Caution first, always.