• Noodverboden
    – ik weet het nog niet zeker dus mag ik er ook één zonder titel?

    Ik zoek een cover voor mijn verhaal, ben jij degene die mij kan helpen? Ik heb geen credits weg te geven, maar je wordt namelijk vernoemd bij het verhaal en telkens wanneer ik de cover gebruik.

    Verhaal

    Idona en Njord hebben beiden een erg zware jeugd gehad. Haar moeder heeft haar vader doodgeschoten, na jaren van mishandeling. Terwijl haar moeder eigenlijk voor haar kind moest zorgen, kwam ze in een spiraal van paranoia en alcoholisme. Zij gaat om met de verkeerde mensen, raakt aan de drugs en vindt dan rust bij Njord, hoe verboden hun liefde ook is.
    - Het is een 16+ verhaal


    Foto's:
    Jongen
    1
    2
    Meisje
    één *
    twee*
    drie
    Sexy
    1
    2**

    Niet allemaal natuurlijk, maar zo heb je ruimte om te kiezen


    * en **
    Wanneer je voor het meisje de afbeelding in bed kiest, heb ik liever de sexy in bed niet.

    Sfeer:
    Somber – hun situatie is niet opperbest, dit is meer het inhoudsgedeelte, de rest mag de boventoon hebben.
    Liefde – ook een soort van stiekeme, schuldige liefde
    Lust – juist spannend doordat het eigenlijk niet mag, ze vinden er wel beiden een soort rust in

    Verticaal

    Extra's
    Rook en tatoeages mogen erin verwerkt worden (als je de niet-rokende jongen neemt bijvoorbeeld)
    En deze foto (ook qua kleurstelling):
    Klik

    Vooral
    Laat je creativiteit en artistieke hersenspinsel de vrije loop, ik ben van overtuiging dat dat het mooiste resultaat geeft.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 14:31 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Shocker schreef:
    (...)

    Okki top ^^! Blij dat ik je eventueel heb kunnen helpen en succes met je verhaal (:


    Dankjewel!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik wil ook wel iets proberen, echter heb ik geen idee wanneer die dan ong. af gaat zijn.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik wil ook wel iets proberen, echter heb ik geen idee wanneer die dan ong. af gaat zijn.


    You're up late hihi.

    Maar dat is leuk en fijn! Ik ben er toch nog niet klaar voor om het direct online te zetten, dus neem je tijd!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.