• Emma-dag op Quizlet!

    In augustus liet Mama Quizlet ons weten dat ze, na maar liefst 8,5 jaar dienst, met pensioen ging. Op 27 september, vandaag precies een maand geleden, kreeg ze officieel weer een groen kleurtje.
    Maar dat gaat natuurlijk niet zonder een goed afscheid, daarom hebben we besloten vandaag om te dopen tot Emma-dag! Vandaag wijden we aan het bedanken, prijzen en grenzeloos liefhebben van Emma. Voor alles wat ze voor ons allemaal en voor Quizlet heeft gedaan.

    Een aantal leden van de crew hebben een mooie verrassing voor Emma gemaakt, een lijstje speciaal aan haar gewijd!

    Daarnaast heeft Anna een hele leuke story geschreven, waarin ze Emma's haakwerkjes leven inblaast.

    Ter ere van Emma hebben we naast deze dingen ook een prijsvraag opgesteld, waar jullie 25 credits mee kunnen winnen! Klik hier om naar de prijsvraag toe te gaan!


    Maar om deze dag zo compleet mogelijk te maken, moedigen we jullie aan om ook Emma creaties te maken! Topics, quizzen, stories, lijstjes, gedichten, foto's, alles is welkom!
    Heb je nog een berichtje voor Emma, een bedankje, of een mooie herinnering? Deel hem in dit topic, in Emma's gastenboek of inbox! Laten we haar overstromen met liefde!


    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 12:44 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 okt 2016 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    super cute.

    *O*


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wat leuk dit (bloos)


    26 - 02 - '16

    Geniet van jouw dagje, Emma! (heart2)


    Ik wil een tuin vol egels

    Go Emma! *O*


    Take me to wonderland

    We love you Emma. *O*
    (heart2)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Yay. Ik hoop dat je een geweldige dag hebt, Emma met emmars vol aan Emma-puns. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuk topic, nu snap ik ook waar al die profielfoto's vandaan komen :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En niet te vergeten de geweldige "what would Emma do?" signatures ^^

    Geniet van vandaag Emma, je hebt het verdient!

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 13:18 ]

    Gelukkige Emma-dag, Emma!! *O*


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fijne Emma-dag, Emma! Dit verdien je echt! Je bent echt een schat! En wat onzettend leuk, al die profielfoto's :"D
    Ik ga eens kijken of ik iets moois voor je kan maken (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    guys, what would Ems do?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    guys, what would Ems do?

    Emma gawd I don't know (joehoe)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wat schattig dit haha. ^^

    Een hele fijne Emma Dag, Emma. Ik hoop dat het een beetje aan je verwachtingen voldoet en nee we waren het dus niet vergeten zoals wat je dacht laatst in Utrecht ghehehe


    Happy Birthday my Potter!