• Emma-dag op Quizlet!

    In augustus liet Mama Quizlet ons weten dat ze, na maar liefst 8,5 jaar dienst, met pensioen ging. Op 27 september, vandaag precies een maand geleden, kreeg ze officieel weer een groen kleurtje.
    Maar dat gaat natuurlijk niet zonder een goed afscheid, daarom hebben we besloten vandaag om te dopen tot Emma-dag! Vandaag wijden we aan het bedanken, prijzen en grenzeloos liefhebben van Emma. Voor alles wat ze voor ons allemaal en voor Quizlet heeft gedaan.

    Een aantal leden van de crew hebben een mooie verrassing voor Emma gemaakt, een lijstje speciaal aan haar gewijd!

    Daarnaast heeft Anna een hele leuke story geschreven, waarin ze Emma's haakwerkjes leven inblaast.

    Ter ere van Emma hebben we naast deze dingen ook een prijsvraag opgesteld, waar jullie 25 credits mee kunnen winnen! Klik hier om naar de prijsvraag toe te gaan!


    Maar om deze dag zo compleet mogelijk te maken, moedigen we jullie aan om ook Emma creaties te maken! Topics, quizzen, stories, lijstjes, gedichten, foto's, alles is welkom!
    Heb je nog een berichtje voor Emma, een bedankje, of een mooie herinnering? Deel hem in dit topic, in Emma's gastenboek of inbox! Laten we haar overstromen met liefde!


    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 12:44 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 okt 2016 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oh wat lief! Een hele fijne Emma-dag gewenst!


    It's never gonna happen, Guys.

    Geniet van je dag (H) Heel erg bedankt voor alles wat je voor Quizlet gedaan hebt!


    How you doin'

    Nortia schreef:
    (...)
    Emma gawd I don't know (joehoe)

    Nortia schreef:
    (...)
    Yes, I've got a great Emmagination


    Ik buig voor deze twee. Gewoonweg Emmazing. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik buig voor deze twee. Gewoonweg Emmazing. :Y)

    Emmabrace these puns! (wbw)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hahahaha I've got a great emmagination :D


    No growth of the heart is ever a waste

    Nortia schreef:
    (...)
    Emmabrace these puns! (wbw)


    ODDISH!!!


    You were born original, don't die as a copy.

    Lieve lieve oud collega's,

    Wat een ontzettend leuke actie is dit. Ik zat vandaag tot 17 uur niet op m'n telefoon en op internet. Ik zag het daarna pas.
    Ik heb nu dit topic, de reacties hier, de reacties in mijn gastenboek, het lijstje, de vraagprijs en de story bekeken en gelezen.

    Ik ben echt sprakeloos. Eerst moest ik er om lachen, 'Een Emma-dag'. Wat leuk! Wat speciaal! Maar dan lees je al die handgeschreven boodschappen in dat lijstje, met al die gezichten er boven van allemaal oud collega's die ik ook nog eens bijna allemaal in het echt heb gezien, toch zeker de collega's waar ik een tijd mee samen heb gewerkt,.. ik ben echt sprakeloos.

    Uiteraard heb ik al die jaren mijn best gedaan. Zo zit ik in elkaar. Ik was als kleuter al serieus volgens mijn juf toen. Ik wil doen wat in mijn macht ligt. Ik wil het goede doen. Het goede voor Q, de website die mij zoveel gaf, voor de mensen en voor mijn collega's. Ik stak tijd in de contacten met mijn collega's, jullie.
    Maar dat dat uiteindelijk heeft geleid tot de bijnaam Mama Quizlet, had ik nooit kunnen denken. En al helemaal niet, een maand nadat ik gestopt ben. Ik dacht, het is klaar. Nu ik niet meer in jullie team zit, komt er wel weer opnieuw iemand die veel tijd steekt in de contacten met collega's. En dat zal ook wel zo zijn. Maar dat jullie mij niet vergeten zijn. Ah dankjewel :)

    Ik heb het allemaal in ieder geval heel graag gedaan en hoop jullie allemaal nog vaak te spreken en zien! -hug-

    En bedankt voor de story, Anna. Ik lees normaliter geen stories, maar deze ga ik echt volgen. Dat zijn een stel dappere haakwerkjes!

    Aahhh, beetje laat pas maar ik wens iedereen ook een fijne Emma-dag! Heel lief dat jullie dit bedacht hebben. c;
    En Emma, ik heb je de laatste tijd al in meerdere topics voor verschillende dingen bedankt haha, maar ik doe het gewoon weer. Heel erg bedankt voor alles wat je voor deze site hebt betekend tijdens je jaren als mod en admin! (flower)


    Caution first, always.

    Nawh, ontzettend lief dat jullie (crew) dit allemaal voor Emma hebben gedaan. <3

    Nou zeg Emma, een fijne Emma-dag gewenst! (H)(K)


    -

    Het is een beetje laat, maar ik hoop dat je een geweldige Emma-dag gehad hebt! (H)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nog een heel fijne Emma dag!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat een lieve actie van de crew! Ik hoop dat Emma, een leuke Emma-dag heeft gehad gisteren.

    Volgend jaar weer of houden jullie het hierbij?


    Physics is awesome

    Debbaut schreef:
    Nog een heel fijne Emma dag!*O*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Iets te late happy Emma-dag gewenst ^^


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ondertussen is de winnaar van de prijsvraag bekend! Gefeliciteerd SPECS! Zij gokte op 28 augustus 2012.
    Het echte antwoord is 16 augustus 2012, toen kocht Emma haar eerste haakbox.

    Hartelijk dank dat jullie allemaal zo enthousiast waren! Emma, hopelijk had je een leuke dag en heb je nog steeds veel plezier aan de creaties die speciaal voor jou gemaakt zijn! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury