• • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?
    ©JC_ & Constellation


    • Rollen •

    Cabin 1 (Zeus)
    Anaïs Westwood - DRAGONTRIBUTE, nog niet geplaatst
    [G] - DarkOne



    Cabin 3 (Poseidon)
    Delia Rodante Kahn - Aftertaste [HC], pagina 2
    [G] - Riggs



    Cabin 4 (Demeter)





    Cabin 5 (Ares)
    [G] - DarkOne




    Cabin 6 (Athena)
    Conor Augustus Forester - JC_ [HC], pagina 2
    Elisabeth Sagesse - GinnyWeasley8, pagina 2



    Cabin 7 (Apollo)





    Cabin 9 (Hephaestus)
    Caleb Williamson - Constellation [HC], pagina 1




    Cabin 10 (Aphrodite)
    Kennith Sinclair - Remarkeyable, pagina 1





    Cabin 11 (Hermes)






    Cabin 12 (Dionysus)





    Cabin 13 (Hades)
    Persia Lillith Morwen - Provoke [HC], pagina 1
    Dominik Bain Angelo - Riggs , pagina 1



    Cabin 14 (Iris)
    Alexia Zeta Dorcas - HalfBloodPrince, nog niet geplaatst
    Soley Phirun Enphys - Samanthablaze, pagina 2



    Cabin 15 (Hypnos)
    Rae Yulia Tsvetkov - Constellation, pagina 1




    Cabin 16 (Nemesis)





    Cabin 17 (Nike)
    Victoire Rose Geroux - Lachesism, pagina 2




    Cabin 18 (Hebe)





    Cabin 19 (Tyche)
    Asher Evander Mackenzie - JC_, pagina 2




    Cabin 20 (Hecate)






    • Topics •
    Rollentopics:
    Rollentopic I

    Speeltopics:

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 14:40 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    JC_ schreef:
    (...)


    Asher? :')


    *wiggles eyebrows* Wellll, we could go with the boyfriend? Or the ex again but hmm. PB me?


    take me back to the basics and the simple life

    GinnyWeasley8 schreef:
    (...)

    Misschien is Lilly wat?


    Als wat? (:


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Als wat? (:


    I don't now, zou jij even willen kijken? Sorry maar ik ben nu drie dingen tegelijk aan het doen en dat lukt niet zo goed

    MT! Alexia herpost ik morgen. Staat open voor relaties


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    GinnyWeasley8 schreef:
    (...)

    I don't now, zou jij even willen kijken? Sorry maar ik ben nu drie dingen tegelijk aan het doen en dat lukt niet zo goed


    Honey, ik gaf een lijstje met voorstellen, en als je daarop reageert is t wel zo makkelijk dat je n (paar) optie(s) die voor jou logisch klinken aangeeft, zodat we een startpunt hebben. Maar oh well, ik zal dr morgen naar kijken.


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    Okay, voor Kennith zoek ik natuurlijk relaties (Dûh). Hieronder heb ik een klein lijstje gemaakt van wat ik ongeveer zoek, maar praktisch gezien elk voorstel is welkom natuurlijk, dit is gewoon even een indicatie ^^

    • Een paar echt hechte vrienden
    • Een crush of boyfriend
    • Iemand die hij echt niet kan uitstaan
    • Iemand met wie hij vroeger bevriend was, maar aan wie hij nu een hekel heeft
    • Een of meerdere campers die hem 'pesten' wegens zijn seksualiteit/hobbies
    • Iemand bij wie hij altijd terecht kan om make-up looks/fotografie uit te oefenen
    • Eventueel iemand die hij al voor camp kende

    • Eventueel een ex


    Ik heb de gene die mij het beste leken dikgedrukt. Al twijfel ik een beetje over de tweede.

    GinnyWeasley8 schreef:
    (...)

    Ik heb de gene die mij het beste leken dikgedrukt. Al twijfel ik een beetje over de tweede.


    Ik denk tbh niet dat Kenny supergoede vrienden met haar zou zijn, simpelweg omdat hij erg out-going is, en Lilly absoluut niet. Misschien dat ze mekaar wel van vroeger kennen? Maar idk waar Lilly woonde? Want we kunnen bevoorbeeld wel doen dat ze naar dezelfde school zijn gegaan of in hetzelfde dorp woonden? Heb jij nog toevoegingen en ideeën?


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Ik denk tbh niet dat Kenny supergoede vrienden met haar zou zijn, simpelweg omdat hij erg out-going is, en Lilly absoluut niet. Misschien dat ze mekaar wel van vroeger kennen? Maar idk waar Lilly woonde? Want we kunnen bevoorbeeld wel doen dat ze naar dezelfde school zijn gegaan of in hetzelfde dorp woonden? Heb jij nog toevoegingen en ideeën?


    Eigenlijk niet maar waar woont Kenny dan?

    Constellation schreef:
    @Saar: Houden we de relatie van Conor en Caleb hetzelfde?

    En Rae moet ik nog afmaken, maar Caleb staat open voor relaties C:


    Ja is goed! :) ik ga ook een nieuw relatielijstje maken voor de twee, maar Conor en Caleb beste vrienden lijkt me ook nog steeds het best ^^


    Aftertaste schreef:
    Iemand enige relatie met Delia?


    Samanthablaze schreef:
    iemand voor Soley?



    Conor en Asher staan open, :) suggsties?


    GinnyWeasley8 schreef:
    Ik zoek ook relaties voor Lilly. Als je een voorstel hebt en het staat hier niet bij mag je het gewoon zeggen dit zijn gewoon wat ideeën:

    • een trainmaatje
    • een crush of vriendje (het moet wel een jongen zijn, Lilly valt niet op meisjes)
    • iemand die ze haat of die haar haat
    • een ex
    • iemand die ze al voor het camp kende


    Misschien Conor als trainingsmaatje gezien ze ook broer en zus zijn?
    en Asher zal haar waarschijnlijk niet zo mogen :') lijkt dat je wat (er is namelijk niet zoveel keuze hahah)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JC_ schreef:
    (...)

    Misschien Conor als trainingsmaatje gezien ze ook broer en zus zijn?
    en Asher zal haar waarschijnlijk niet zo mogen :') lijkt dat je wat (er is namelijk niet zoveel keuze hahah)


    Ja prima ik denk ook dat Asher en Lilly elkaar niet zo mogen omdat ze tegenpolen zijn. En ja ik had niet zo veel inspiratie. Maar is het dan afgesproken?

    GinnyWeasley8 schreef:
    (...)

    Eigenlijk niet maar waar woont Kenny dan?


    Aha. Maar als we dat niet doen heb ik tbh niet echt het idee dat ze veel met elkaar te maken hebben.
    "Kenny is geboren en getogen in een wat kleiner dorpje op zo'n uurtje rijden van New York vandaan"


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Aha. Maar als we dat niet doen heb ik tbh niet echt het idee dat ze veel met elkaar te maken hebben.
    "Kenny is geboren en getogen in een wat kleiner dorpje op zo'n uurtje rijden van New York vandaan"


    Oké ik had het eigenlijk nog niet bedacht maar dan kunnen ze in het zelfde dorp wonen?

    GinnyWeasley8 schreef:
    (...)

    Oké ik had het eigenlijk nog niet bedacht maar dan kunnen ze in het zelfde dorp wonen?


    Is goed. Dan weten ze dus wel zo ongeveer wie ze zijn maar ze gaan verder niet echt met elkaar om?


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Is goed. Dan weten ze dus wel zo ongeveer wie ze zijn maar ze gaan verder niet echt met elkaar om?


    Prima

    GinnyWeasley8 schreef:
    (...)

    Ja prima ik denk ook dat Asher en Lilly elkaar niet zo mogen omdat ze tegenpolen zijn. En ja ik had niet zo veel inspiratie. Maar is het dan afgesproken?


    is goed c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH