• • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?
    ©JC_ & Constellation


    • Rollen •

    Cabin 1 (Zeus)
    Anaïs Westwood - DRAGONTRIBUTE, nog niet geplaatst
    [G] - DarkOne



    Cabin 3 (Poseidon)
    Delia Rodante Kahn - Aftertaste [HC], pagina 2
    [G] - Riggs



    Cabin 4 (Demeter)





    Cabin 5 (Ares)
    [G] - DarkOne




    Cabin 6 (Athena)
    Conor Augustus Forester - JC_ [HC], pagina 2
    Elisabeth Sagesse - GinnyWeasley8, pagina 2



    Cabin 7 (Apollo)





    Cabin 9 (Hephaestus)
    Caleb Williamson - Constellation [HC], pagina 1




    Cabin 10 (Aphrodite)
    Kennith Sinclair - Remarkeyable, pagina 1





    Cabin 11 (Hermes)






    Cabin 12 (Dionysus)





    Cabin 13 (Hades)
    Persia Lillith Morwen - Provoke [HC], pagina 1
    Dominik Bain Angelo - Riggs , pagina 1



    Cabin 14 (Iris)
    Alexia Zeta Dorcas - HalfBloodPrince, nog niet geplaatst
    Soley Phirun Enphys - Samanthablaze, pagina 2



    Cabin 15 (Hypnos)
    Rae Yulia Tsvetkov - Constellation, pagina 1




    Cabin 16 (Nemesis)





    Cabin 17 (Nike)
    Victoire Rose Geroux - Lachesism, pagina 2




    Cabin 18 (Hebe)





    Cabin 19 (Tyche)
    Asher Evander Mackenzie - JC_, pagina 2




    Cabin 20 (Hecate)






    • Topics •
    Rollentopics:
    Rollentopic I

    Speeltopics:

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 14:40 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    JC_ schreef:
    (...)

    inderdaad haha c: Heb jij een ideetje voor Dominik en Sam met mijn dudes ? c; of zoek je nog iets

    Nou ja, ik denk dat Dominik nog steeds wel een crush op Asher heeft tbh, als dat oké is met jou? ^^ En wat Sam betreft, ik denk dat Asher en hij wel goed met elkaar overweg kunnen, heb jij daar nog wat ideeën mee? En wat betreft Conor en Sam, Misschien dat Conor hem een beetje kan kalmeren, en hem ook een beetje weerhoud om stomme dingen te doen of zo? Heb jij anders nog wat ideeën? c:


    How far is far

    Riggs schreef:
    (...)
    Nou ja, ik denk dat Dominik nog steeds wel een crush op Asher heeft tbh, als dat oké is met jou? ^^ En wat Sam betreft, ik denk dat Asher en hij wel goed met elkaar overweg kunnen, heb jij daar nog wat ideeën mee? En wat betreft Conor en Sam, Misschien dat Conor hem een beetje kan kalmeren, en hem ook een beetje weerhoud om stomme dingen te doen of zo? Heb jij anders nog wat ideeën? c:


    I like that c: Ash kan wel een beste vriend gebruiken, misschien is Sam daar wel de geschikte persoon voor? c: (I love him hahah , he is so cute) En dan kan Ash hem helpen met leuke jongens zoeken ofso hahah
    En Misschien dat Conor ook help met Dominik om hem meer tussen de andere demigoden te vermengen? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JC_ schreef:
    (...)

    I like that c: Ash kan wel een beste vriend gebruiken, misschien is Sam daar wel de geschikte persoon voor? c: (I love him hahah , he is so cute) En dan kan Ash hem helpen met leuke jongens zoeken ofso hahah
    En Misschien dat Conor ook help met Dominik om hem meer tussen de andere demigoden te vermengen? c:

    Yus, I like that c; Ik zie hun ook echt samen klieren haha. En ja, is goed ^^


    How far is far

    Elke keer dat iemand "Sam" zegt voel ik me aangesproken xD


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Samanthablaze schreef:
    Elke keer dat iemand "Sam" zegt voel ik me aangesproken xD

    Haha, sorry (;


    How far is far

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Aha, care to explain? Ik vind t prima hoor, maar aangezien Kennith niet echt de persoon is die zomaar een hekel heeft aan mensen, moet er wel een reden zijn dat ze mekaar niet mogen hahaha


    Het komt meer dat ik in de meeste RPG's iemand heb die nooit ruzie heeft xD (except for Snape in Modern Maurauders)

    Wat we kunnen doen is dat Alex eerst een crush ontwikkelt op hem en dat plots erachter komt dat hij gay is. ( niet dat ze Gay persons hates, maar omdat ze het niet van te voren zag) en dan opeens heel bitchy doet tegen Kennith?

    Of heb jij wat ideeën?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Riggs schreef:
    (...)
    Haha, sorry (;


    Geeft niets joh, het is alleen wat verwarrend xD


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Remarkeyable schreef:
    Wanneer komt het speeltopic, if I my ask?


    How far is far

    Wanneer het speeltopic komt valt nog te bekijken. Ik zal het bespreken met Saar (:


    Geloof niet alles wat je denkt

    Wanneer willen jullie het liefst beginnen?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zo snel mogelijk? Voordat de interesse wegvalt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik zal vanavond even kijken dan :3 Kato is wel op reis maar ik mocht het topic openen van haar


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vault schreef:
    Zo snel mogelijk? Voordat de interesse wegvalt.


    How far is far

    Oké nog mensen die een relatie willen met mijn jongens?

    Ik open morgenavond het speelttopic ! Ik dacht eraan dat het wel fijn zou zijn om bij het kampvuur te beginnen? Vinden jullie dat goed?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JC_ schreef:
    Oké nog mensen die een relatie willen met mijn jongens?

    Ik open morgenavond het speelttopic ! Ik dacht eraan dat het wel fijn zou zijn om bij het kampvuur te beginnen? Vinden jullie dat goed?


    Yesss. Wij missen nog altijd Conor/Kenny maar ik weet nog steeds niets


    take me back to the basics and the simple life