• • Camp Half-Blood •
    It's been 23 years since the last war, and the world is at peace. Camp Half-Blood and Camp Jupiter are friendly, and aside from the occasional little fight, everything has been alright. Summer is starting again, and demigods start to make their way to Camp Half-Blood again. An awesome summer is waiting, full of fun, monster fighting, capture the flag and campfire sing-alongs. Will you be there too?
    ©JC_ & Constellation


    • Rollen •

    Cabin 1 (Zeus)
    Anaïs Westwood - DRAGONTRIBUTE, nog niet geplaatst
    [G] - DarkOne



    Cabin 3 (Poseidon)
    Delia Rodante Kahn - Aftertaste [HC], pagina 2
    [G] - Riggs



    Cabin 4 (Demeter)





    Cabin 5 (Ares)
    [G] - DarkOne




    Cabin 6 (Athena)
    Conor Augustus Forester - JC_ [HC], pagina 2
    Elisabeth Sagesse - GinnyWeasley8, pagina 2



    Cabin 7 (Apollo)





    Cabin 9 (Hephaestus)
    Caleb Williamson - Constellation [HC], pagina 1




    Cabin 10 (Aphrodite)
    Kennith Sinclair - Remarkeyable, pagina 1





    Cabin 11 (Hermes)






    Cabin 12 (Dionysus)





    Cabin 13 (Hades)
    Persia Lillith Morwen - Provoke [HC], pagina 1
    Dominik Bain Angelo - Riggs , pagina 1



    Cabin 14 (Iris)
    Alexia Zeta Dorcas - HalfBloodPrince, nog niet geplaatst
    Soley Phirun Enphys - Samanthablaze, pagina 2



    Cabin 15 (Hypnos)
    Rae Yulia Tsvetkov - Constellation, pagina 1




    Cabin 16 (Nemesis)





    Cabin 17 (Nike)
    Victoire Rose Geroux - Lachesism, pagina 2




    Cabin 18 (Hebe)





    Cabin 19 (Tyche)
    Asher Evander Mackenzie - JC_, pagina 2




    Cabin 20 (Hecate)






    • Topics •
    Rollentopics:
    Rollentopic I

    Speeltopics:

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 14:40 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    GinnyWeasley8 schreef:
    (...)

    Dat vind ik goed. Lilly vertrouwd (bijna) iedereen en probeert altijd aardig te doen en mensen zoveel mogelijk te helpen. Dus zijn ze vrienden?

    Ja prima.


    How far is far

    Iemand een relatie met Alexia?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wil er iemand nog een relatie met Lilly?

    HalfBloodPrince schreef:
    Iemand een relatie met Alexia?


    Volgensmij hadden we nog niks tussen Alexia en Kenny, toch? ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Volgensmij hadden we nog niks tussen Alexia en Kenny, toch? ^^


    Nope


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Nope


    Heb jij toevallig een ideetje?


    take me back to the basics and the simple life

    Wanneer komt het speeltopic, if I my ask?


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Heb jij toevallig een ideetje?


    TBH alleen enemies


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mijn rol is af, ze moet alleen nog even in de beginpost worden gezet.
    Heeft iemand ideeën voor een relatie? :Y)


    Never grow up, it's a trap.

    DRAGONTRIBUTE schreef:
    Mijn rol is af, ze moet alleen nog even in de beginpost worden gezet.
    Heeft iemand ideeën voor een relatie? :Y)


    Ik heb Lilly, heb jij een ideetje?

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    TBH alleen enemies


    Aha, care to explain? Ik vind t prima hoor, maar aangezien Kennith niet echt de persoon is die zomaar een hekel heeft aan mensen, moet er wel een reden zijn dat ze mekaar niet mogen hahaha


    take me back to the basics and the simple life

    DRAGONTRIBUTE schreef:
    Mijn rol is af, ze moet alleen nog even in de beginpost worden gezet.
    Heeft iemand ideeën voor een relatie? :Y)


    I got Kenny (:


    take me back to the basics and the simple life



    ASHER EVANDER MACKENZIE
    SON OF TYCHE , RANDOM AS HELL



    CALEB WILLIAMSON :
    RAE YULIA TSVETKOV
    PERSIA LILITH MORWEN
    DOMINIK BAIN ANGELO
    KENNITH SINCLAIR Kenny en Asher zijn al een jaar een stelletje. Alles begon eigenlijk met een stomme weddenschap voor Ash al werd hij echt verliefd op de jongen en bekende alles aan Kennith. Hun relatie was toen redelijk onstabiel gezien Kennith al wat door begon te krijgen, maar nadat Ash de waarheid had verteld haf Kenny hem een laatste kans. Hun relatie is nu nog steeds stabiel en Ash begint nogal roekelozer te worden om zo Kenny's aandacht te krijgen.
    VICTOIRE ROSE GEROUX
    SOLEY PHIRUN ENPHYS Asher vind Soley nogal... een sukkel, de jongen is nogal 'gay' maar beweert HEtero te zijn, oh hell no. Asher plaagt Soley daar wel vaak mee en jaagt hem wat op.
    LILLY SAGESSE Lily en Asher kunnen het niet zo goed met elkaar vinden, dit komt omdat ze geheel andere interesses hebben.
    DELIA RODANTE KAHN
    ALEXIA ZETA DORCAS
    SAMUEL JOEL COLLINS
    ALICE 'FOXY' WESTWOOD















    CONORS RELATIONSHIP LIST
    SON OF ATHENA , HEAD COUNSELOR




    CALEB WILLIAMSON : Caleb en Conor zijn al beste vrienden sinds het tweede jaar dat ze beiden op kamp gingen. Het eerste jaar -toen was Conor twaalf en Caleb dertien- hadden ze niet echt contact gezocht met elkaar en hadden ze ook niet echt veel gemeen, pas een jaar later toen Conor wat in elkaar wilde steken, kwam Caleb te hulp en kwamen ze zo met elkaar aan de praat. Het heeft een tijdje geduurd, maar hun vriendschap is enorm sterk na deze zes jaar en dat zal het ook blijven.

    RAE YULIA TSVETKOV
    PERSIA LILITH MORWEN
    DOMINIK BAIN ANGELO
    KENNITH SINCLAIR
    VICTOIRE ROSE GEROUX
    SOLEY PHIRUN ENPHYS Conor en Soley kunnen het best wel goed vinden met elkaar, Conor helpt Soley dan ook met wapentraining en heeft eht beste voor met de jongen.
    LILLY SAGESSE Lily is Conors halfzusje, hij mag haar wel en helpt haar met trainen.
    DELIA RODANTE KAHN
    ALEXIA ZETA DORCAS
    SAMUEL JOEL COLLINS
    ALICE 'FOXY' WESTWOOD





    Sorry dat ik zo afwezig was de laatste dagen, ik zoek nog van alles wat voor mijn jongens en hoop dat de rpg weer wat levendiger word! c: ( school is gewoon erg druk )

    [ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 14:02 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JC_ schreef:



    ASHER EVANDER MACKENZIE
    SON OF TYCHE , RANDOM AS HELL



    CALEB WILLIAMSON :
    RAE YULIA TSVETKOV
    PERSIA LILITH MORWEN
    DOMINIK BAIN ANGELO
    KENNITH SINCLAIR Kenny en Asher zijn al een jaar een stelletje. Alles begon eigenlijk met een stomme weddenschap voor Ash al werd hij echt verliefd op de jongen en bekende alles aan Kennith. Hun relatie was toen redelijk onstabiel gezien Kennith al wat door begon te krijgen, maar nadat Ash de waarheid had verteld haf Kenny hem een laatste kans. Hun relatie is nu nog steeds stabiel en Ash begint nogal roekelozer te worden om zo Kenny's aandacht te krijgen.
    VICTOIRE ROSE GEROUX
    SOLEY PHIRUN ENPHYS Asher vind Soley nogal... een sukkel, de jongen is nogal 'gay' maar beweert HEtero te zijn, oh hell no. Asher plaagt Soley daar wel vaak mee en jaagt hem wat op.
    LILLY SAGESSE Lily en Asher kunnen het niet zo goed met elkaar vinden, dit komt omdat ze geheel andere interesses hebben.
    DELIA RODANTE KAHN
    ALEXIA ZETA DORCAS
    SAMUEL JOEL COLLINS
    ALICE 'FOXY' WESTWOOD















    CONORS RELATIONSHIP LIST
    SON OF ATHENA , HEAD COUNSELOR




    CALEB WILLIAMSON : Caleb en Conor zijn al beste vrienden sinds het tweede jaar dat ze beiden op kamp gingen. Het eerste jaar -toen was Conor twaalf en Caleb dertien- hadden ze niet echt contact gezocht met elkaar en hadden ze ook niet echt veel gemeen, pas een jaar later toen Conor wat in elkaar wilde steken, kwam Caleb te hulp en kwamen ze zo met elkaar aan de praat. Het heeft een tijdje geduurd, maar hun vriendschap is enorm sterk na deze zes jaar en dat zal het ook blijven.

    RAE YULIA TSVETKOV
    PERSIA LILITH MORWEN
    DOMINIK BAIN ANGELO
    KENNITH SINCLAIR
    VICTOIRE ROSE GEROUX
    SOLEY PHIRUN ENPHYS Conor en Soley kunnen het best wel goed vinden met elkaar, Conor helpt Soley dan ook met wapentraining en heeft eht beste voor met de jongen.
    LILLY SAGESSE Lily is Conors halfzusje, hij mag haar wel en helpt haar met trainen.
    DELIA RODANTE KAHN
    ALEXIA ZETA DORCAS
    SAMUEL JOEL COLLINS
    ALICE 'FOXY' WESTWOOD





    Sorry dat ik zo afwezig was de laatste dagen, ik zoek nog van alles wat voor mijn jongens en hoop dat de rpg weer wat levendiger word! c: ( school is gewoon erg druk )

    Ik geloof dat wij nog niks besproken hadden? c;


    How far is far

    Riggs schreef:
    (...)
    Ik geloof dat wij nog niks besproken hadden? c;


    inderdaad haha c: Heb jij een ideetje voor Dominik en Sam met mijn dudes ? c; of zoek je nog iets


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH