• Boo!

    Aangezien Laura en ik niet bij een Halloweenfeestje aanwezig zijn vanaaf, maar er wel feestjes zijn, bedachten we om vanavond ons eigen Halloweenfeestje te houden. Hier, op Quizlet!

    Dus spam dit topic maar vol met gifs, griezelverhalen, foto's van je Halloweenoutfit en wat je dan ook maar verzinnen kunt! Geniet van de griezelige drankjes en hapjes en maak er wat leuks van!

    Gruwelijk horrorgroetjes,
    Lau en Yo

    Schrik!








    [ bericht aangepast op 29 okt 2016 - 20:53 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hooooi ik ben ook vriendloos


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Net goed! Ik heb vandaag Halloweenkoekjes gebakken, dus ik kan ze hier gaan uitdelen! Ik heb alleen geen foto, dus je moet me maar vertrouwen dat ze lekker zijn.


    16 - 09 - '17

    Ondertussen eet ik pepernoten

    Ik bevind mij momenteel lekker voor de open haard het hellevuur ^^
    Ik mocht helaas niet komen van mijn ouders.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Muh, ik moet ook studeren.

    Om in de H A L L O W E E N sfeer te blijven, heb ik mijn poging tot vampierverhaal uit de kast gehaald (super stoffig). Toen ik het teruglas, was het toch meer iets voor nationale seksdag of zo - dus vandaar onder de spoiler. Excuses haha.

    Hij glimlachte, nam een slok van zijn whiskey – zonder ijs – en stapte op haar af. Zijn stem was donker en laag, brommend vroeg hij om haar naam.
    Zij bood haar hand aan. Hij deed iets totaal onverwachts, wikkelde zijn handen om die van haar en hij boog zijn hoofd om een kus op haar vingers te drukken.
    Een beetje verbaasd was ze, antwoordde ze. Zacht, het miste de pit die haar zo gewoon was.
    “Anne.”
    Hij knikte. “Ik ben Derek.” Er lag nog steeds een glimlach om zijn mond. Toch leek het nu meer op een grijns, alsof hij haar verandering, haar reactie had opgemerkt en het hem amuseerde.
    Binnen enkele seconden was het gekke moment ook weer voorbij. Zijn ouderwetse manier van groeten werd bedolven onder moderne danspassen en actuele grappen.
    Zijn houding was losser, misschien door de alcohol, zijn spieren ontspannen. Wanneer er een grapje gemaakt werd, door hem of door haar, lachte hij hard. Zijn borstkas bewoog mee met het gebulder.
    Derek was niet knap. Zijn kaak was te recht en zijn neus iets te groot om hem mooi te noemen. Maar zijn donkere krullen verborgen zijn doordringende ogen, zijn lippen waren doorgaans in een glimlach of grijns gevormd. Hij droeg een sfeer om zich heen, als een jas van mannelijkheid en mysterie. Het maakte hem erg aantrekkelijk, misschien wel aantrekkelijker dan de knapste man in de club.
    Na nog een drankje en een grapje, kwam Derek dichterbij. Hij had zijn handen om haar heupen laten sluipen en liet zijn neus langs de hare glijden. De seksuele spanning die de avond al stiekem tussen hen in had gehangen, verplaatste zich nu door haar lichaam. Ze was benieuwd naar zijn huid op de hare, zijn lippen op de hare.
    Hij zette zijn lippen tegen de huid in haar hals, liet ze daar dralen, voor hij haar in haar ogen keek.
    Er ontpopte een gevoel in haar buik – zoiets had ze nog nooit gevoeld, zeker niet van een enkele blik. Het was alsof hij haar aanbad en tegelijkertijd aan het uitkleden was en haar ook nog eens vroeg te trouwen. Die blik was niet alleen onbezonnen en vervuld van verlangen, maar er zat iets achter verborgen. Iets waar ze niet bij kon maar wat wel allemaal gekke gevoelens bij haar teweeg bracht.
    Ze legde haar hand op zijn borstkas en stapte een klein stukje achteruit. Haar blik had ze naar beneden laten vallen. De kracht was zo sterk geweest. Alsof die blik haar aantrok en tegelijkertijd had afgestoten. Ze was door elkaar geschud, geslagen en op de grond gegooid – maar ze voelde zich ook haast extatisch.
    “Ik- uh mo-ble, uh…” Verward keek ze weer naar de man op. De kracht in zijn blik was verdwenen. Hij keek haar nu rustig aan, een kalm kabbelend beekje in de nacht. Hij plaatste zijn handen weer steviger op haar heupen, trok haar naar zich toe en zoende haar.
    De spanning in haar onderbuik werd weer aangewakkerd en ze verloor zichzelf in de passionele zoen. Het verwarrende moment van zojuist leek plots vergeten. Alsof het alleen ervaren was in dat moment en daarna niet meer mogelijk was bij de herinnering te komen.
    Ze verdiepte de zoen, drukte haar lichaam tegen dat van Derek. Ze liet haar handen over zijn lichaam glijden, langs zijn broekrand, over zijn billen.
    “Zit ook aan mij,” hijgde ze.
    Dat liet de man zich niet twee keer zeggen en hij greep haar haren vast, liet zijn hand over de welving van haar borsten glijden, langs haar taille, ribben, naar haar heupen en benen.
    “Ga mee naar mijn appartement,” fluisterde ze opgewonden.
    “Dat van mij is dichterbij,” bracht hij in. Zijn stem was rauw en hees, hij was minstens zo opgewonden als zij.
    Ze verlieten de dansvloer, haalden hun jassen bij de garderobe en vervolgden hun weg naar buiten. Tegen de koude stenen muur duwde hij haar om nog eens haar lippen te zoenen, zijn handen onder haar rokje te laten glijden en haar bovenbeen en liezen te strelen.
    “Oh, my, je pest me,” zuchtte ze verlangend.
    “Dat is goed, niet stoppen,” voegde ze er snel aan toe, “het is te lang geleden.”
    Derek kreunde.
    “Fuck, je bent sexy. Kom snel.” Hij greep haar hand en begeleidde haar naar zijn appartement. Het was nog geen twee straten verder.
    Al zoenend struikelden ze de lift in, waar hij haar op tilde en tegen de spiegel drukte. Het korte belletje liet hen echter hun zoenpartij weer onderbreken. Langzaam gleed ze weer naar de grond, benen lang – dat maakte hem smachten.
    Anne giechelde. “Ik heb nog nooit zo’n hitsige man ontmoet.”
    “Ik nog nooit zo’n geile vrouw, daarbij ook nog nooit zo’n mooie,” complimenteerde hij haar.
    Ze giechelde opnieuw.
    “Hier is het.” Hij liet hen binnen en deed vervolgens de deur op slot. Hij schopte zijn schoenen uit terwijl hij zijn jas van zijn schouders liet glijden. Hij stapte snel weer naar Anne toe en greep haar vast. Hij duwde haar de bank op en kwam over haar heen. Hij zoende haar hals en haar sleutelbenen en haar borsten. Hij trok haar jas uit, haar schoenen – hij drukte kussen op haar enkel en haar gladde kuiten. Hij verwijderde haar jurk van haar zachte, rozige huid. Hij zoog op de huid van haar billen, van haar borsten en haar nek.
    Anne kreunde van genot – tot hij hard in haar hals beet.
    Ze kon niet nadenken, maar handelde snel. Ze sloeg een vuist in zijn gezicht en stootte haar knie in zijn kruis. Vervolgens krabbelde ze onder hem uit. Ze schoot in haar jurk, greep haar schoenen en maakte dat ze weg kwam.
    De man kwam nog achter haar aan gestruikeld, maar ze was de straat al op gerend – hij wist dat hij nu niet achter haar aan mocht gaan.
    “Godver!”



    My favourite vampire


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Leuk idee!!

    Krolock schreef:
    Ondertussen eet ik pepernoten


    Ik ook ^^

    Krolock schreef:
    Ondertussen eet ik pepernoten


    Ik een boterham met chocopasta. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik eet dropjes :D Ik wil deze



    Wat is jullie favoriete monster / eng wezen?

    [ bericht aangepast op 29 okt 2016 - 22:33 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Check mijn username en je hebt het antwoord :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    Check mijn username en je hebt het antwoord :Y)


    Kende ik niet! (lang leven Wikipedia) Maar vet! Op wiki stond dat er eentje voorkomt in Charmed :D Ken je die serie??


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Kende ik niet! (lang leven Wikipedia) Maar vet! Op wiki stond dat er eentje voorkomt in Charmed :D Ken je die serie??


    To be honest, nog nooit van gehoord ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Boehhhhhhhhhhhhh!


    Queer zijn is gewoon alles



    Happy Halloween! Ik ga als Wednesday van de familie Adams(met vampier tanden), hoe gaan jullie?


    Never grow up, it's a trap.