• Vinden jullie dit een goede keuze?
    Ik vind het zelf nog lastig oordelen zonder te weten met welk nummer, maar gebaseerd op hun live optredens en al uitgebrachte nummers denk ik dat ze het goed zullen doen.

    O'G3NE bestaat uit Lisa, Amy en Shelley, drie zusjes. In 2014 hebben ze The Voice of Holland gewonnen.


    https://youtu.be/lwTeK2-URPE

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 18:59 ]


    What's meant to be will find it's way

    Ik vind ze een goede keus. Enkel vrees ik voor de vriendjespolitiek, waardoor we waarschijnlijk weer geen kans maken x)


    26 - 02 - '16

    Ben niet zo'n fan van ze

    Lol. Ik las dit echt net op Facebook. Mweh. Ze kunnen wel goed zingen hoor, maar ik ben niet echt fan van ze. Ik vind dit wel mooi gezongen, btw. c:

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 19:10 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    https://youtu.be/m23aeRYpdOI

    Ik vind dit nummer wel heel leuk btw.


    What's meant to be will find it's way

    Ze kunnen wel mooi zingen maar denk niet dat het een spetterende act wordt waarmee we gaan winnen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Krolock schreef:
    Ben niet zo'n fan van ze


    Deep inside, I've never felt alive

    AdamSandler schreef:
    Ze kunnen wel mooi zingen maar denk niet dat het een spetterende act wordt waarmee we gaan winnen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ze doen me denken aan K3 met hun uiterlijk ;<


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Oh, ik vind ze super mooi zingen. Ik ben echt heel benieuwd of het in de smaak gaat vallen.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik heb ze live gezien toen ze het voorprogramma van Olly Murs waren & ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo'n fan ben van ze.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik vindt ze best wel goed, al is het niet mijn stijl. Ik denk dat ze in het Eurosongfestival onderschat worden met een 10 - 15de plek in de finale.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    AdamSandler schreef:
    Ze kunnen wel mooi zingen maar denk niet dat het een spetterende act wordt waarmee we gaan winnen.


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    Ik ben geen fan van hen, maar ze zijn wel muzikaal wel erg goed. Ik denk dat ze wel een goede kans maken!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wie the heck zijn O'G3NE? Ik kijk dat soort (Nederlandse in het algemeen) programma's niet. Het kan me eigenlijk verder ook niet echt iets schelen. Het is wel af en toe leuk om te kijken, maar echt alleen als ik me verveel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ze hebben al een kans gehad tho
    Ik ken ze nu niet zo goed, maar van wat ik heb gehoord ben ik geen grote fan van ze. Al is het zonder lied inderdaad lastig te weten.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn