• 29 november is het dan zover; Na twee en een half jaar mag dat lelijke, stomme, pijnlijke ding er uit. Ik was 18 toen ik hem kreeg dus die van iedereen mocht er uit toen de mijne er in ging!

    Ik heb het aan niemand verteld en ik ga ook niks zeggen. En dan zit iedereen van "Huh, er is wat anders aan je? Wat is het? JE BEUGEL IS ER UIT!"


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Niceeee! Die van mij mag er ook bijna uit, woensdag hoor ik hopelijk wanneer.
    Ik loop er al dik 3 jaar mee. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Heel fijn! Ik ben er ook sinds enkele maanden vanaf, valt het jou ook niet op dat je automatisch veel meer glimlacht nu? (:


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    Heel fijn! Ik ben er ook sinds enkele maanden vanaf, valt het jou ook niet op dat je automatisch veel meer glimlacht nu? (:


    Ja, wow. En ik ben mijn lach al aan het oefenen. Hele leven lang haatte ik mijn lach dus zodra ik 18 werd en zelf verzekerd was heb ik direct en beugel genomen en jeetje. Ik vind mijn lach nu al mooi en poeh.

    En wat dacht je van foto's?! Maak jij ook meer selfies en groepsfoto's?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ooh, maak een voor en na foto!

    Ik krijg er over een aantal jaar waarschijnlijk ook eentje, denk met mijn 21/22, maar eerst moet mijn gebit gezond gemaakt worden, anders gaat het niet xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je tanden gaan ineens ook "gladder" lijken. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    Oh, wat een leuk nieuws. Op het moment dat mijn beugel eruit ging, voelde ik me echt super euforisch. Geniet ervan. :Y)
    (En neem voor de zekerheid een pijnstiller in van tevoren, het kan best pijnlijk zijn.)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Rubin schreef:
    Je tanden gaan ineens ook "gladder" lijken. :')


    Haha ja, dit. Toen die van mij eruit ging, ging ik continu met m'n tong over m'n tanden x)

    Heerlijk hahaha


    26 - 02 - '16

    Douleur schreef:
    (...)

    Ja, wow. En ik ben mijn lach al aan het oefenen. Hele leven lang haatte ik mijn lach dus zodra ik 18 werd en zelf verzekerd was heb ik direct en beugel genomen en jeetje. Ik vind mijn lach nu al mooi en poeh.

    En wat dacht je van foto's?! Maak jij ook meer selfies en groepsfoto's?


    Heel herkenbaar haha c:


    I wanna be a wizard!

    Mooi! Bij mij is het ondeertussen al even geleden. (:


    What would Emma do?

    Mylintis schreef:
    Oh, wat een leuk nieuws. Op het moment dat mijn beugel eruit ging, voelde ik me echt super euforisch. Geniet ervan. :Y)
    (En neem voor de zekerheid een pijnstiller in van tevoren, het kan best pijnlijk zijn.)



    Oeh, goede tip. Gewoon even 1 paracetamol even innemen dus.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Oh ik ben blij voor je^^ dat is een hele tijd!

    Ik heb zelf nooit een beugel gehad en volggens mij ben ik daar echt een uitzondering mee


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Oh ik ben blij voor je^^ dat is een hele tijd!

    Ik heb zelf nooit een beugel gehad en volggens mij ben ik daar echt een uitzondering mee


    Ik heb ook nooit een beugel gehad. Wij zijn tenminste uniek (cat) haha kidding but somehow I feel like I need to pep us up about it


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Gaaf! Ik moet met de mijne nog 1,5 jaar ongeveer... Mja... Nou ja. Volhouden dan maar


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    JamesPotter schreef:
    Oh ik ben blij voor je^^ dat is een hele tijd!

    Ik heb zelf nooit een beugel gehad en volggens mij ben ik daar echt een uitzondering mee


    Ik hoefde er ook nooit één, maar ik vond het gewoon zo lelijk en toen ik 18 was en zelf verzekerd was heb ik er direct één genomen en voel me er zo veel blijer mee. (Wat een lange zin)


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik heb zowel onder als boven een blokjesbeugel gehad. Van ergens in maart 2010 tot september 2011. Onder 1,5 jaar en boven een jaar.
    Deed verder geen pijn toen ze hem eruit haalden & toen die er eenmaal uit was, ging ik de hele tijd met mijn tong over mijn tanden heen want OH MY GOD ze waren toen zo glad!!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO