• Ik heb zaterdag een feestje in een dorp, Immer Gerade Aus, en dat is eigenlijk een verkleed zuipfeest (al drink ik niet zo veel als die mensen in het dorp (dat is gewoon zó veel)

    Maar ik twijfel nu welke outfit ik moet kopen..

    Update: Ik heb er nog maar die over nu. Piraat en Alice.


    Piraat:
    http://www.feestbazaar.nl/buccaneer-outfit-dame.html?id=33713776&quantity=1

    Alice in Wonderland:
    http://www.feestbazaar.nl/deck-of-card-alice-pakje.html?id=27387052&quantity=1

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 20:48 ]

    Welke outfit vind jij het mooist?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Venus is ook weg.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Alleen de piraat is volgens mij nog voorradig.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Alleen de piraat is volgens mij nog voorradig.


    Ze zijn allemaal nog voorradig. Voor Alice twijfel ik tussen S en M. Op deze site is M uitverkocht, maar heb al een back-up site


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik heb de fee trouwens toch maar weggedaan :(


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    Ze zijn allemaal nog voorradig. Voor Alice twijfel ik tussen S en M. Op deze site is M uitverkocht, maar heb al een back-up site


    Vandaar! Ik zou voor Alice gaan als ik jou was.


    Your make-up is terrible

    Ik weet het gewoon nog steeds niet.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik denk dat ik voor Alice zou kiezen. Ze zijn beiden erg leuk, maar ik vind piraten altijd wel wat bekender met het verkleden, om het zo maar te zeggen. In dat opzicht vind ik Alice ook wat leuker en origineler.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb uiteindelijk beide maar besteld en ga ze thuis gewoon even passen. Zo weet ik zeker dat ik er 1 heb die goed is en anders nog een back-up.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe