• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ja, oké, maar dit was toch een goede beslissing, want ik was geboren om rood haar te hebben, oké?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb helemaal geen zin om op te staan en drinken te pakken, maar 2 koppen thee op een dag is niet genoeg.


    Your make-up is terrible

    Oke, ik ga nog een kilometer lopen. Ik moet en zal genoeg dratini candy hebben voor morgen.

    Deze glow in the dark sticks zijn het enige lichtpuntje in mijn leven.
    Oh, wat ben ik toch poëtisch.

    <3

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 21:03 ]

    Evolutie zou een feedback sectie moeten hebben waar ervaringsexperts in leven suggesties kunnen doen voor komende ontwikkelingen."Mens 20.1, nu met een splinternieuwe set onzekerheden" is een update die alleen maar tot klantontevredenheid leidt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lol, zelfs 9gag heeft het over Eugenia en hoe ze anorexia promoot (wat ze niet doet). Waarom mag dat niet en obesitas promoten wel? (Ja, ik kijk naar jullie buzzfeed)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 20:57 ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 21:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    mijn broertje deed er amper moeilijk over toen ik hem vroeg om maandverband te halen want het maandverband is op en anders bloed ik over alles wat ik liefheb

    letterlijk het enige wat hij vroeg was 'als ik dan chocola voor jou haal, mag ik dan ook voor mij halen'

    i raised him well

    // edit hij belde me net vanuit de winkel dat hij geen idee heeft welke hij moet meenemen en hij was vagelijk in paniek over hoe veel verschillende soorten maandverband er zijn maar we komen er wel, we komen er wel

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 21:19 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nieuw levensdoel: een pun maken die (inter)nationaal beroemd wordt, zoals vechtscheiding of Brexit, maar dan het liefst eentje met een wat positievere betekenis.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lief, lief, lief broertje,

    Dit zijn inlegkruisjes die me op geen enkele manier gaan beschermen van een zondvloed als ik zonder tampon ga slapen en zeer zeker geen nachtmaandverbanden zijn, maar we komen er wel. We komen er wel.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Lief, lief, lief broertje,

    Dit zijn inlegkruisjes die me op geen enkele manier gaan beschermen van een zondvloed als ik zonder tampon ga slapen en zeer zeker geen nachtmaandverbanden zijn, maar we komen er wel. We komen er wel.


    Oei oei, haha, tien voor goede bedoelingen, aan de uitvoering mag nog gewerkt worden. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik heb echt geen idee hoe ik afgelopen zaterdag moet beschrijven in het frans


    wat een kutopdracht


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "wanneer eten we weer sarah's kip met gebakken aardappeltjes?"

    omg
    papa mist mijn kookkunsten
    <3


    i put the fun in funeral

    spoilers, spoilers everywhere


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ze komt toch niet meer, ik weet niet of ik daar nu blij om moet zijn of niet.


    <3