• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Please please bel me. Ik wil zo graag deze kamer.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ach, wat had ik ook verwacht. Nobody cares anyway


    26 - 02 - '16

    Dat moment waarop je met mensen hebt samengeleefd en je terug thuiskomt. Eerst geniet je nog van de rust, maar dan begin je ze wel te missen en heb je even geen zin in andere mensen.


    <3

    OMG, dit is by far echt het beste ballet ooit. :3
    Als ik iets nog ooit wil cosplayen, is het wel een outfit van de Notenkraker :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Evan Peters met ginger haar *dood*


    Caution first, always.

    Ik viel net dus gewoon in slaap, met keiharde muziek op en de lichten nog aan... Moet je eens nagaan hoe moe ik geweest moet zijn, sinds ik enkel kan slapen wanneer het pikdonker en muisstil is.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    guy: ik zit op de bank en mijn team staat gewoon 5-2 voor. Ze hebben me niet nodig
    me: nawh
    guy: ja best kut

    silence

    me: *weet niet wat ze moet zeggen*
    me: ik heb je wel nodig?

    silence

    guy: ... aahhh.. da's fijn om te horen

    ahaHAH hahaha


    i put the fun in funeral

    *moves*
    o my god why did that hurt
    *moves the other way*
    o my god and why did tHAT hurt
    misschien moet ik meer, i don't know, van de bank afkomen.


    i put the fun in funeral

    Anders ga je nog meer zuipen. Het is nog maar dinsdag, btw. Pro alcoholic.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 22:34 ]

    Shit, het schrijven van deze scene heeft mijn hart redelijk gebroken. Hoe ga ik de volgende zielige scene overleven? :C


    Stenenlikker

    Wat is dat toch allemaal ineens met Artificial Intelligence :')
    De Game op Zapp
    The 100
    Film: Delete

    C'mon hahaha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kunnen ze me niet gewoon alvast aannemen? Ik wil niet getest worden op sociale dingen morgen.


    Your make-up is terrible

    Deze practica zijn echt een emotionele rollercoaster voor mij. Aan de ene kant vind ik die tempo- en ritmeberekeningen stiekem best wel leuk om te doen, maar aan de andere kant die intonatieanalyses... alsjeblieft nooit meer :|
    Nog een uur en een kwartier om het verslag af te maken...

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 22:47 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Bwaaaaah, kan ik alsjeblieft verdwijnen in deze muziek? Omg, so much epicness :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Stelletje asociale lamzakken steken hier even een fucking vuurwerkbom af. Randdebielen. Excuse my French.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.