• Wat is de bedoeling:
    Het is de bedoeling dat je een gedicht schrijft aan de hand van het gegeven thema. Alle gedichten krijgen een plekje in de poll, waarna het gedicht met de meeste stemmen de winnaar is van deze maand, een prijs wint, en het volgende thema uit mag kiezen.

    Regels:
    * Je mag maar één gedicht inleveren. Het is niet mogelijk om deze te veranderen. Ingeleverd is ingeleverd. Dit om te voorkomen dat je het nog gaat veranderen terwijl er door users gestemd wordt.
    * Het gedicht moet te maken hebben met het gegeven thema.
    * Het gedicht moet in het Nederlands of Engels geschreven zijn.
    * Het is verboden om een gedicht in te leveren dat al bestaat (zowel van jezelf als van een ander). Het is dus de bedoeling dat je iets nieuws inlevert en het je eigen werk is!
    *Als je met verschillende accounts op jezelf/iemand stemt, riskeer je een POTM-ban. Zo'n ban houdt in dat je 3 maanden niet meer mee mag doen aan de wedstrijd en niet meer mag stemmen. Daarbij ben je ook gediskwalificeerd voor de huidige editie.
    * Indien er maar één inzending is, dan krijgt deze user een troostprijs van 10 credits voor zijn moeite en mag hij/zij een nieuw thema uitkiezen.
    * Indien er geen inzendingen zijn, dan zal de volgende maand de wedstrijd opnieuw beginnen met een door de mods gekozen thema. De prijzenpot wordt niet verhoogd met de niet gewonnen credits.
    * Gedichten moeten minimaal 8 regels en minimaal 2 strofen bevatten. Behalve als anders gesteld is door de voorgaande winnaar.

    Inleveren:
    *Jouw gedicht kan ingezonden worden tot en met de 20e van de maand (dus tot 23:59 uur). Dan is er tot de laatste dag van de maand tijd om te stemmen in de poll. Op de eerste dag van de volgende maand komt de uitslag en het nieuwe thema.
    *Je moet de link van je gedicht in het topic zetten op deze manier: Username: [url=*link*]Titel [/url]. Gebruik hierbij geen extra codes (bv cursief, ander lettertype, andere kleur, etc)!
    * Als niet op deze manier ingeleverd wordt, zul je niet in het topic worden gezet en zal je gedicht dus niet meedoen.

    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    * Hier in het topic, bij Ledecky, ProngsPotter & Hedone

    Daarnaast vragen wij jullie:
    * Je hoeft niet te zeggen dat je meedoet, als je jouw gedicht ingeleverd hebt komt je gedicht in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Je nieuwe username door te geven als je deze veranderd hebt, zo kunnen wij de polls ook up to date houden.
    * Andermans werk niet af te kraken, geen onrust/haat zaaien, of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet op meerdere accounts. Ook zouden we het appreciëren als men ook daadwerkelijk de gedichten leest en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.

    Wat kun je winnen:
    *De winnaar van het thema krijgt 25 credits en mag een nieuw thema en minimumvoorwaarden kiezen.
    Weet je als winnaar echt geen nieuw thema? Dan hebben wij altijd nog een paar thema’s liggen en maken wij een keuze.

    Het thema van de maand:
    Verloren zijn

    Inzendingen:
    /

    De winnaars van de maand maart:
    Koffie: Wazige wereld
    Skorpios: Dromend met open ogen

    Het archief

    [ bericht aangepast op 5 mei 2017 - 15:04 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 april 2018 - 15:35 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Metamorphoses schreef:
    aaahhh wat leuk! *O*

    Nieuw thema: nieuwjaarsvoornemens *O*

    voorwaarden: geen rijm! #challenge *O*

    Ik rijm toch nooit, ghehe


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Oe, geen rijm! Wat een leuke voorwaarden, misschien dat ik deze keer ook eens meedoe c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Metamorphoses schreef:
    aaahhh wat leuk! *O*

    Nieuw thema: nieuwjaarsvoornemens *O*

    voorwaarden: geen rijm! #challenge *O*


    Challenge maybe accepted.


    The sun will rise and we will try again.

    Dan is bij dezen het nieuwe thema bekend: Nieuwjaarsvoornemens! Met als voorwaarde: geen rijm.
    Succes allemaal!



    Als ik gedichten schrijf, verwerk ik er altijd automatisch een rijm in. :') Dit zou dus wel een uitdaging voor mij zijn.


    Ik wil een tuin vol egels

    Jongens, ik ben reuzebenieuwd naar jullie gedichten! *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    UnpredictabIe: Teleurstellend


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Pickett: spiegel.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hoi, ik kom mijn gezicht hier ook nog eens laten zien, ik heb al veel te lang niet meer meegedaan :')

    Dazai: Opnieuw en opnieuw


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Necessity: Voornemen

    Ik moet zeggen dat ik het een lastige combinatie vond met het thema en de eisen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Verdigris: meer

    DeroGoi: Hoe het nieuwe jaar voelt ...


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Iedereen staat erbij. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    POLL! (:
    Stemmen maar. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Proficiat Dazai en Necessity, jullie winnen deze maand! *O*
    Jullie mogen samen het nieuwe thema uitkiezen. ^^



    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Proficiat Dazai en Necessity, jullie winnen deze maand! *O*
    Jullie mogen samen het nieuwe thema uitkiezen. ^^



    Oh hé, dat komt onverwacht voor mij! Ik ben happy^^ En proficiat aan Necessity natuurlijk! (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.