• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 0:58 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Nu voel ik me niet thuis tussen mijn commissie én mijn medestudenten.
    Ik vraag me soms echt af wat voor probleem mensen dan met me hebben. Ben ik te enthousiast? Te geïnteresseerd? Te nieuwsgierig? Te betweterig?

    Ben in ieder geval blij dat ik me nog ergens thuisvoel, soortvan.


    Deep inside, I've never felt alive

    @ me: fucking control your feelings, what the fuck


    kindness is never a burden.

    Ik kan het niet hebben dat mijn politieke voorkeur door een ander bestempeld wordt als dom en raar, terwijl ze zelf op een partij stemmen waar ik het dan niet mee eens ben, maar daar zeg ik dan niets over omdat dat gewoon fatsoen heet. Tuurlijk ben ik het niet 100% eens met "mijn" partij, maar dat heb ik met alle partijen; ik zie genoeg standpunten van andere partijen waar ik het ook gewoon wel mee eens ben, maar de partij waar ik op wil stemmen in maart trekt gewoon meer mijn aandacht.

    Volgens mij is politiek toch één van de meest persoonlijke dingen die er bestaan. En om dan domweg een ander af te kraken omdat ze ergens om stemmen... nah, dat gaat er bij mij niet in.

    Wow jij bent echt dom, dat bewijs wel keer op keer. Ga alsjeblieft ergens heen waar je IQ bij matched.


    Your make-up is terrible

    Sinterklaasjournaal, fuck off met je witte piet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu heb ik zin in Toblerone

    Krolock schreef:
    Nu heb ik zin in Toblerone


    Ik niet meer. Ze hebben de vorm veranderd. Dit is nog erger dan Trump als president. *joke*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Ik niet meer. Ze hebben de vorm veranderd. Dit is nog erger dan Trump als president. *joke*

    Ja, kan echt niet hoor - Trump is nog maar een kleine scheet vergeleken met dit dilemma

    All jokes aside, ik vind het nu al één van de domste dingen die de Brexit heeft geproduceerd

    Windigo schreef:
    (...)

    Ik niet meer. Ze hebben de vorm veranderd. Dit is nog erger dan Trump als president. *joke*

    Is dat niet alleen in Engeland zo?

    Krolock schreef:
    (...)
    Ja, kan echt niet hoor - Trump is nog maar een kleine scheet vergeleken met dit dilemma

    All jokes aside, ik vind het nu al één van de domste dingen die de Brexit heeft geproduceerd


    Ja echt hoor xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zahkriisos schreef:
    (...)
    Is dat niet alleen in Engeland zo?

    Idk. Waarschijn gaan wij het over een paar maanden merken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)
    Idk. Waarschijn gaan wij het over een paar maanden merken.

    Dat las ik op telegraaf in ieder geval.

    / Wat geef je me weer een slecht humeur. Ik kan niet in één dag voor mezelf uitmaken of ik je leuk vind of niet en of ik het zie zitten ooit een relatie met je te hebben. Na 3 dagen weet ik het nog niet. Maar nu je zo dramt zeg ik wel gewoon nee en ga ik er niet meer over nadenken.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 18:14 ]

    Windigo schreef:
    Sinterklaasjournaal, fuck off met je witte piet.


    Witte piet?!


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Jokar schreef:
    (...)

    Witte piet?!

    Jup. Ze hebben nu zwarte en witte pieten. Niet eens vegen in het gezicht, nee, witte pieten.. Er is toch niets mis met zwarte vegen van het roet of zo?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 18:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zojuist mijn eten gered uit een vuur in de oven. Wednesday adventures of Lisa.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.