• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 0:58 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Zolang die teringlijer maar van ons land afblijft. Dood moet hij. Dood.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    en nu hebben al mijn vrienden ruzie met elkaar omdat een paar mensen vinden dat we even moeten chillen over het trump gedoe en mijn beste vriendin al ontploft als je zijn naam noemt dus yes drama

    // ja nou doe je zelf ook neerbuigend sorry hoor maar iedereen zit hier op hoge paarden en niemand komt ervan af dus kunnen we gewoon eventjes weer stoppen

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 11:41 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    en nu hebben al mijn vrienden ruzie met elkaar omdat een paar mensen vinden dat we even moeten chillen over het trump gedoe en mijn beste vriendin al ontploft als je zijn naam noemt dus yes drama


    haha onze groepschat heet iets in de geest van 'bIIEEERR <3 <3 <3' en normaal gesproken worden er alleen dronken foto's en meme's in gestuurd. Een vurige politieke discussie is weer even wat anders.


    i put the fun in funeral

    Laat de LGBT en vrouwen met rust jij psychopaat!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik eet verbrande popcorn en het is echt nasty af maar ik heb geen zin om wat anders te maken


    i put the fun in funeral

    En ik heb wel weer genoeg over Amerika gehoord.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Overkill schreef:
    (...)

    haha onze groepschat heet iets in de geest van 'bIIEEERR <3 <3 <3' en normaal gesproken worden er alleen dronken foto's en meme's in gestuurd. Een vurige politieke discussie is weer even wat anders.


    In de groepschat van mijn klas kunnen ze niet wachten op de volgende "presidents assassination" en lopen ze nu Hail Trump te zeggen :x


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Miall schreef:
    En ik heb wel weer genoeg over Amerika gehoord.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Overkill schreef:
    (...)

    haha onze groepschat heet iets in de geest van 'bIIEEERR <3 <3 <3' en normaal gesproken worden er alleen dronken foto's en meme's in gestuurd. Een vurige politieke discussie is weer even wat anders.

    er is in geen vijf jaar ruzie geweest in onze vriendengroep en nu haalt iedereen naar elkaar uit als fucking gekken

    vriendschap is zo veel makkelijker zonder politiek


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    er is in geen vijf jaar ruzie geweest in onze vriendengroep en nu haalt iedereen naar elkaar uit als fucking gekken

    vriendschap is zo veel makkelijker zonder politiek


    Wacht maar tot de filosofische discussies komen
    pro life tip: ga geen filosofie studeren met je beste vriendin


    i put the fun in funeral

    They have no idea what they've done. But they'll find out soon. Really soon.
    Maar even nadenkende hebben ze het in de eerste Purge film over iemand die de Purge heeft uitgevonden en deze man heet Trump. De Purge begon in 2020 en tot die tijd zit deze eikel ook. Dus ja. De eerste Purge is uit 2013, maar toen konden ze nog onmogelijk weten dat Trump president werd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    They have no idea what they've done. But they'll find out soon. Really soon.
    Maar even nadenkende hebben ze het in de eerste Purge film over iemand die de Purge heeft uitgevonden en deze man heet Trump. De Purge begon in 2020 en tot die tijd zit deze eikel ook. Dus ja. De eerste Purge is uit 2013, maar toen konden ze nog onmogelijk weten dat Trump president werd.

    Hij is president vanaf 20 januari 2017 en zit tot 20 januari 2021 (:
    En met een beetje pech krijgt hij een nieuw termijn en zitten ze tot 2025 aan hem vast.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 12:14 ]

    Zahkriisos schreef:
    (...)
    Hij is president vanaf 20 januari 2017 en zit tot 20 januari 2021 (:

    Nog erger. Maar even serieus, hoezo wisten die films dat hij president zou worden? For real


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet naar de tandarts en dan waarschijnlijk naar de kaakchirurg, omdat mijn verstand kies niet zo veel verstand heeft :c


    Seasons will change, but I shall remain

    Windigo schreef:
    (...)
    Nog erger. Maar even serieus, hoezo wisten die films dat hij president zou worden? For real

    In het geheim is tijdreizen al uitgevonden door iemand en die heeft het toen bekend gemaakt. *kidding*
    Ik heb geen idee, ik denk een hele wilde gok. Net als met the Simpsons. Al is Trump al jaren bekend van zijn wervingsbedrijf en andere dingen.

    // Lucht je Trump | 509

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 12:18 ]