• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 0:58 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik twijfel echt heeeeeeeel erg of dit verstandig is...


    Happy Birthday my Potter!

    Arme vent. Eerst verlaat die kuthoer met haar 4 kinderen hem, dan vindt hij iemand anders en die schijnt vreemd te gaan en nu verlaat weer een vrouw hem. Wtf. Zo sneu :c
    Hopelijk wil hij niet weer zelfmoord proberen plegen.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 14:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Metamorphoses schreef:
    ik weet dat jullie me nu vast zullen aanvallen, and that's okay, maar ik denk dat het niet zo erg is als het lijkt


    ja, trump zal nooit zo'n goede president worden als obama
    nee, dit is niet het einde van de wereld
    komop we hebben bush toch ook overleefd (nerd)


    alle respect qing, maar dat we bush overleefd hebben is nou niet bepaald een argument voor dat we trump gaan overleven. (daarnaast, bush heeft wel mooi voor de Irak en Afghanistan-oorlog gezorgd, mede waardoor het Midden-Oosten nu zo gedestabiliseerd is en IS de kans heeft gekregen op te komen).


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ik zweer dat ik mijn best doe maar ik vind een groot deel hiervan gewoon echt nog niet grappig blijkbaar


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Windigo schreef:
    Arme vent. Eerst verlaat die kuthoer met haar 4 kinderen hem, dan vindt hij iemand anders en die schijnt vreemd te gaan en nu verlaat weer een vrouw hem. Wtf. Zo sneu :c
    Hopelijk wil hij niet weer zelfmoord proberen plegen.


    Dat klinkt echt heel naar. Hoeveel pech kan een mens hebben zeg ):


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Dat klinkt echt heel naar. Hoeveel pech kan een mens hebben zeg ):

    Ja echt sneu. Ik gun die vrouwen de pleuris ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo met mama naar de winkels. Ook even kijken of ze leuke knutselspullen hebben. Ik heb zo'n zin om te knutselen. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kanye for president :'D
    Dan kan Snoop Dogg ook president worden hahahahaha. Lol


    26 - 02 - '16

    Windigo schreef:
    Arme vent. Eerst verlaat die kuthoer met haar 4 kinderen hem, dan vindt hij iemand anders en die schijnt vreemd te gaan en nu verlaat weer een vrouw hem. Wtf. Zo sneu :c
    Hopelijk wil hij niet weer zelfmoord proberen plegen.


    Die kuthoer zie ik wel als een deel van mijn familie, tho.


    Your make-up is terrible

    Lees er gewoon overheen als het je niet interesseert. 8D


    Your make-up is terrible

    Hot chocolate :9~


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Is een invasie nog een optie?


    What would Emma do?

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Die kuthoer zie ik wel als een deel van mijn familie, tho.

    Don't mean to offend you, tho.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Koud. Kouder. Koudst.
    Ik moet echt vaker gaan bewegen, want dit is niet meer goed :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wanneer je een berichtje typt en het per ongeluk verstuurt.