• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 0:58 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Windigo schreef:
    (...)
    Nog erger. Maar even serieus, hoezo wisten die films dat hij president zou worden? For real


    Toeval? Niet alles is een conspiracy.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zahkriisos schreef:
    (...)
    In het geheim is tijdreizen al uitgevonden door iemand en die heeft het toen bekend gemaakt. *kidding*

    // Lucht je Trump - 509


    Haha, maar het is alsnog raar. Maar ze komen zichzelf wel tegen, de Amerikanen.

    Nu hou ik er over op xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik weet dat jullie me nu vast zullen aanvallen, and that's okay, maar ik denk dat het niet zo erg is als het lijkt


    ja, trump zal nooit zo'n goede president worden als obama
    nee, dit is niet het einde van de wereld
    komop we hebben bush toch ook overleefd (nerd)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Miall schreef:
    (...)

    Toeval? Niet alles is een conspiracy.


    Ik heb niet over een conspiracy gesproken, maar ze konden ook een andere naam hebben gezegd, waaeom dan precies die naam? (;


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Ik heb niet over een conspiracy gesproken, maar ze konden ook een andere naam hebben gezegd, waaeom dan precies die naam? (;


    Gewoon toeval


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Metamorphoses schreef:
    ik weet dat jullie me nu vast zullen aanvallen, and that's okay, maar ik denk dat het niet zo erg is als het lijkt


    ja, trump zal nooit zo'n goede president worden als obama
    nee, dit is niet het einde van de wereld
    komop we hebben bush toch ook overleefd (nerd)

    Ik ben het met je eens in ieder geval.
    Maar er zijn zo te zien genoeg die denken dat er een hunger games komt, een wereldoorlog, kernoorlogen, het vergaan van de wereld en weet ik het. Ik denk niet dat dat gaat gebeuren tbh.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 12:21 ]

    Ik ga gewoon overal Trump de schuld van geven.
    *Valt van fiets* trump did this
    *File in de gangen* trump did this
    *Haalt onvoldoende*
    TRUMP DID THIS.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    nvm.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 12:21 ]

    Miall schreef:
    (...)

    Gewoon toeval


    Ok.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zahkriisos schreef:
    (...)
    Ik ben het met je eens in ieder geval.
    Maar er zijn zo te zien genoeg die denken dat er een hunger games komt, een wereldoorlog, kernoorlogen, het vergaan van de wereld en weet ik het.


    ik ben geen voorstander van trump, maar het is nu zo

    ik denk dat IS een groter probleem is dan trump op dat vlak
    hij is namelijk geen dictatoriale alleenheerser die nooit verantwoording moet afleggen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sommige mensen zijn snel op hun teentjes getrapt zeg. Wajoow.

    Not about Q tho. Voor mensen dat denken, lol.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 12:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    astaghfirullah.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 12:28 ]


    Heaven is a place that we all have

    Stephen King stopt? No :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    Stephen King stopt? No :c


    whatt???? dit vind ik serieus erger dan dat trump president is xp


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    whatt???? dit vind ik serieus erger dan dat trump president is xp


    Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik las zo iets op Twitter. Sowieso stopt hij met Twitter. Kan er verder nog niets over vinden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.