• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 0:58 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Zusak schreef:
    (...)

    Tot 8 juni haha. Nou, als hij het wordt zal de dollar waarschijnlijk wel flink in waarde zakken haha. En I know, ik ben überhaupt nog nooit buiten Europa zijn, maar het is njet eens kans die je snel krijgt dus ik zou het gewoon proberen. Trouwens, volgens mij is de uni waar ik heen ga ook een partner uni met de RUG c:


    Wel enorm gaaf zeg! c;
    Welke uni dan? ^^ Wordt het inderdaad wel goedkoper van, though.
    ZElf ook nooit buiten de EU geweest, haha. Verste reis was Noorwegen (of zuid Frankrijk, net wat verder is) maar nooit alleen, haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    And I screwed up. Pls kill me.


    Your make-up is terrible

    Waarom stopt de misselijkheid niet?

    Wow, trigger much...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik denk dat ik een blaasontsteking heb. Yippee :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Fml, ik heb nu elke donderdag tot 5 uur college ipv tot 3 en heb dan of een extra hoorcollege, of een gap van twee uur :/


    Stenenlikker

    I seriously love the cosplay society.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dit wordt moeilijk, waah. D:


    Ik wil een tuin vol egels

    dear ankle please hiel

    I want to sleep


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waarom doet iedereen zo moeilijk dat celebreties vragen om te stemmen? I mean, ze vragen om te stemmen. Ze zeggen niet; 'STEM OP HILLARY/TRUMP WANT ANDERS BEN JE GEEN FAN VAN MIJ.'
    Ik vind het best oké als jouw "power" van Social Media gebruikt. Of is het dan ook hypocriet als sterren in eens aandacht vragen voor derde wereld landen, omdat ze dat kunnen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Metamorphoses schreef:
    dear ankle please hiel

    I want to sleep


    Het klinkt allemaal super naar en ik wens je heel veel beterschap lieve Qing, maar ik moet je ook even stevig de hand schudden de volgende keer dat ik je zie om je te feliciteren dat je die kans zag en volledig greep. Hiel mooi, echt enkel in zijn soort. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het klinkt allemaal super naar en ik wens je heel veel beterschap lieve Qing, maar ik moet je ook even stevig de hand schudden de volgende keer dat ik je zie om je te feliciteren dat je die kans zag en volledig greep. Hiel mooi, echt enkel in zijn soort. (nerd)


    Ik lag in mijn bed en was naar het plafond aan het staren. Deze pun kwam in me op en ik moest ze gewoon met jullie delen. Het maakt mijn lijden minder zwaar. (krul)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Square schreef:
    (...)

    Het klinkt allemaal super naar en ik wens je heel veel beterschap lieve Qing, maar ik moet je ook even stevig de hand schudden de volgende keer dat ik je zie om je te feliciteren dat je die kans zag en volledig greep. Hiel mooi, echt enkel in zijn soort. (nerd)

    Both of you UGH


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    So hyped


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik moet slapen en niet de verkiezingen volgen.


    Your make-up is terrible