• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 0:58 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Windigo schreef:
    (...)
    Jup. Ze hebben nu zwarte en witte pieten. Niet eens vegen in het gezicht, nee, witte pieten.. Er is toch niets mis met zwarte vegen van het roet of zo?


    Sorry als ik iemand nu offend, maar wtf ik vind witte pieten erg racistisch. Net als gele en rode trouwens.

    / En hoe de fuck zeg je iemand netjes dat je hem niet ziet zitten?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 18:32 ]

    Zahkriisos schreef:
    (...)

    Sorry als ik iemand nu offend, maar wtf ik vind witte pieten erg racistisch. Net als gele en rode trouwens.


    Haha ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niet weer die pietendiscussie. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Niet weer die pietendiscussie. D:


    Hé, je bent goed in klagen vandaag.


    Your make-up is terrible

    Miall schreef:
    Niet weer die pietendiscussie. D:



    Als mensen ergens over praten is het niet meteen een discussie. Ik uitte alleen mijn mening over het Sinterklaasjournaal en daar reageert iemand op met een vraag, waar ik op antwoord.
    Of heb je liever dat we over Trump praten? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)


    Als mensen ergens over praten is het niet meteen een discussie. Ik uitte alleen mijn mening over het Sinterklaasjournaal en daar reageert iemand op met een vraag, waar ik op antwoord.
    Of heb je liever dat we over Trump praten? ^^

    Noo, please no. It's enough XD


    / Well, soms moet je gewoon niet te veel zeggen.

    Ik heb echt het gevoel dat iedereen ongemotiveerd is vandaag waardoor ik ook ongemotiveerd raakt and it annoys me.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ELEMENTALIST LUX <3 Ik moet die skin hebben O:

    Windigo schreef:
    (...)


    Als mensen ergens over praten is het niet meteen een discussie. Ik uitte alleen mijn mening over het Sinterklaasjournaal en daar reageert iemand op met een vraag, waar ik op antwoord.
    Of heb je liever dat we over Trump praten? ^^

    Trump pieten (lol)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    (...)
    Trump pieten (lol)

    Zwarte Trump :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


    Heaven is a place that we all have

    damn ik leeef al de hele dag in een soort waas afkomstig van het feit dat ik pas om half zeven 's ochtends ben gaan slapen toen alles al hopeloos was, maar ik kan dit gewoon niet accepteren. Gelukkig heb ik alle snacks die over zijn van iets dat bedoelt was als een watching party(!) om me te comforten maar damn ik deal hier zo slecht mee.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Malanaphy schreef:
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


    Hé da's mijn oom - denkt een kind dan gelijk

    Nee, ik ga niet gewoon op mijn kot zitten en een hele avond huilen. Als dat voor jou werkt, mij best, maar voor mij werkt dat niet en ik ga niet langer liggen creperen in een hoekje voor een jongen die toch nooit evenveel gedaan heeft voor me als mijn vrienden. Ik ben jouw opgevende houding meer dan beu op dit moment.


    Take me to wonderland

    Malanaphy schreef:
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


    Wauw, dat ziet er echt niet uit. Doet me wel denken aan een sinterklaas film van vroeger, met een jongetje die witte piet wilde worden...


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt